Slavic

W końcu witam Was z nowym postem, ostatnio byłam bardzo zabiegana, no a niestety okres jesienny i zimowy nie sprzyja blogowaniu, a konkretniej robieniu zdjęć z racji krótszego dnia. 
Ten look idealnie spisze się na co dzień, kalosze na jesienne podeszczowe niespodzianki, a folkowy żakiet rozpromieni trochę szarą codzienność. Kombinezon w najbardziej uniwersalnym kolorze i o modnym kroju przyda się na wiele okazji, także zdecydowanie polecam. Moją małą nutką elegancji jest w tym przypadku czerwona szminka. 




 






 



 Blezer - HERE/TUTAJ
Jumpsuit - n/n


KONKURSY: 
1. Win $100 on Sheinside! - CLICK HERE/KLIKNIJ TUTAJ
2. Wygraj dowolną rzecz ze sklepu stilove.pl - KLIKNIJ TUTAJ 



36 komentarzy:

  1. świetny żakiet

    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny look, kaloszki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie!
    bo duży kontrast między ciemnym "dołem" a tą wzorzystą górą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. genialne połączenie :)
    http://derniere-danse-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo masz moje wymarzone kaloszki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Iwonka takie połączenia. Świetnie się prezentujesz!

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny outfit, podoba mi sie połczenie narzutki z kaloszami.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny opis stylizacji = świetna stylizacja :)
    http://lamodenathalie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. genialny żakiet ! ożywia cały zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Żakiet świetnie ożywia całość ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. That blazer looks beautiful!

    Check out my new post Here!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna całą stylizacja :)

    http://zycieihobby-asi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietne zdjecia i klimat :) przesliczna jestes i taka naturalna :*:)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny look, mimo że ja ostatnio stawiam na neutralne kolory, twoje zestawienie bardzo mi się podoba ;)

    www.dark-drawer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Love your outfit. Hunter boots always look great!
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  16. ale fajowo! wyglądasz super w tym kombinezonie a tez żakiet jest boski:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajnie wyglądasz kochana. Żakiet jest niesamowity, a czy jesteś zadowolona z kaloszy? Ja zastanawiam się nad ich zakupem. Szukam opinii na ich temat.
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ślicznie! :)
      Co do kaloszy, to na mnie są trochę za szerokie w cholewce, bo mam bardzo szczupłe nogi, więc dla mnie to jest minus. Są dość ciężkie, więc przy dłuższych wypadach zaczynają boleć nogi. Natomiast przy krótszych dystansach są spoko, no i plusem jest jeszcze wygląd- klasyczne i uniwersalne, pasują prawie do wszystkiego. :)

      Usuń
  18. Śliczne zdjęcia! Świetny jest ten żakiet ;)

    Pozdrawiam
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękna marynarka, zbiera całą uwagę na siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudownie! Marynarka i kaloszki są PIĘKNE!!<3

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. boski outfit ♥ kaloszki superr

    OdpowiedzUsuń
  22. Very nice outfit, love the Hunter boots ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz może jeszcze na sprzedanie tą sukienkę złotą z cekinami z bershki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze ją mam, ale sama nie wiem czy mi się nie przyda może. Rozważę sprzedaż. :)

      Usuń
  24. sprzedana jest ta cekinowa sukienka ?

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten zestaw niesamowicie mi się podoba! Folkowa marynarka skradła mi serducho:)

    OdpowiedzUsuń