Tylko czarne i białe

Oj długo mnie nie było, narobiło się sporo zaległości a ten post jest jedną z nich. Niestety z moim zdrowiem nie było najlepiej i przez pięć dni zmagałam się z bólami i innymi dolegliwościami. Nie było szans zajrzeć tu czy "pokazać się" na innych social media, to była ostatnia rzecz o której pomyślałam. Ot co, nawet moje urodziny, które miałam 18 listopada spędziłam w łóżku. Miałam pochwalić się nimi na fanpage'u, no ale nie wyszło. :P
Co do stylizacji... biały, czarny, biały, czarny... - mam nadzieję, że tylko w tym ujęciu słownym brzmi tak monotematycznie, ale wizualnie "jako tako" się wybroniłam. Spodnie na pewno jeszcze się pojawią kiedyś w outficie, ale zobaczycie je w wersji zwężonej, dopasowanej. Aaa na instagramie mnie już śledzicie? :P Zapraszam: instagram.com/p_ivonia








Buty - Labotti.pl
Bluzka - Mohito 
Spodnie - F&F
Płaszcz - HERE/TUTAJ


KONKURS: 
Win $100 on Sheinside! - CLICK HERE/KLIKNIJ TUTAJ

25 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz w takiej stylizacji !! Mam nadzieję, że już wyzdrowiałaś :)
    http://lamodenathalie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zestaw. Bluzka i spodnie są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znakomity płaszcz i cała reszta perfekcyjnie do niego dobrana! Bardzo lubię <3

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna stylizacja, najbardziej podoba mi się płaszcz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie lubiłam takiej kratki ale na Tobie wygląda super:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem wielką fanką twojego stylu i urody!

    OdpowiedzUsuń
  7. swietna stylizacja :) uwielbiam te buty !! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna jest ta stylizacja! Ślicznie wyglądasz :)
    A na instagramie już zaobserwowałam ;)
    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  9. płaszcz jest świetny ;)

    http://youbeefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś przepiękna, spodnie bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. koszula mi się podoba :)

    http://derniere-danse-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna stylizacja ! płaszcz i botki - genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Twoje stylizacje, wszystko jest idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna stylizacja! świetny płaszczyk i spodnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna uroda i klasa - to lubię :) A bluzkę uwielbiam - też ją mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Płaszcz jest po prostu idealny !

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie! Coraz lepsze zestawy prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna kolorystyka, zestaw na co dzień, bardzo stylowy i spójny ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaki masz rozmiar tego płaszcza?

    OdpowiedzUsuń