Bootle Green

Mimo, iż butelkowa zieleń to trend 2012 roku, warto o niej sobie czasem przypomnieć. Mogłabym się nawet pokusić o sformułowanie, że to kolor szlachetny, a skoro szlachetny to i wymagający. Raczej nie przepada za innymi kolorami, zresztą jak to z zielenią zazwyczaj bywa, dlatego też czerń, jako klasyczny kolor spisuje się idealnie w roli "bazy". Niezobowiązujący zestaw, spisujący się w miejskiej dżungli i szybkim trybie dnia codziennego. 











Spodnie - TUTAJ/HERE
Oxfordki - F&F
Bluzka - Cubus
Torebka - Mohito
Blezer - TUTAJ/HERE


29 komentarzy:

  1. piękny zestaw, bardzo podobają mi się buty, myślę o kupnie takich:)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowna stylizacja :) Jak każda! Uwielbiam Cię:)
    Zapraszam do siebie:) dopiero zaczynam, ale kto wie, może Ci się spodoba i będziesz mnie odwiedzać :)
    fochzprzytupem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. tak minimalistyczne, a tak elegancko! jestem znów zachwycona !

    OdpowiedzUsuń
  4. Super look. Uwielbiam ten szmaragdowy kolor torebki www.fitnessizycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjnie wyglądasz, spodnie, torebeczka, wszystko mi sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. o, i to jest ten zieleni odcień, który i ja bardzo lubię :)
    chyba najbardziej ze wszystkich :)
    i również uważam, że najpiękniej taka zieleń wygląda zestawiona z czernią właśnie - najszlachetniej.
    albo - z szarością :)

    podobają mi się te spodnie bardzo, Iwonko.
    i buty jakie do nich wybrałaś!
    wybór najlepszy z najlepszych!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kratka i płaszcz super razem wyglądają! Buty są piękne ;)
    Pozdrawiam http://urbaniaknatalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne stylizacja :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie <3
    http://crazystrawberryxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Hermosisimo look, me encanta!!! los zapatos son perfectos <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja a torebka przepiękna !

    Zapraszam do siebie na stylizację ze swetrem Zary z sh.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna torebka! Pięknie wszystko połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow, rewelacyjny zestaw, spodnie bomba!

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje włosy, hmm odmiana, fajnie:)
    stylizacja podoba mi się spodnie najbardziej:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  14. Te oxfordki z F&F są świetne, zawsze zwracają moją uwagę, gdy masz je na nogach ;) Z kraciastymi spodniami wyglądają bardzo po "angielsku" ;) Fantastyczny zestaw! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. super spodnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się Twój look.
    Lubie takie połączenia!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie to wszystko połączyłaś, jesteśmy pod wielkim wrażeniem - spodnie w zieloną kratę plus czerń to strzał w 10. :)
    Pozdrawiamy
    AIM STYLE

    OdpowiedzUsuń
  18. genialna stylizacja, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  19. całkowicie zaczarowałaś mnie tym zestawem <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Hi dear and congratulations for your outfit! Your pants are really beautiful!!! Color of your hair are amazing!!! If you want, take a look at my blog and let me know what you think. Kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/eniwherefashion

    OdpowiedzUsuń
  21. podoba mi się zestawienie kolorów , kratka prezentuje się świetnie !!

    OdpowiedzUsuń
  22. cudownie kochana! 100% w moim stylu! obsrwuje <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Powtórzę się, ale cóż! Spodnie są boskie! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo podoba mi się twój outfit!

    Zapraszam do mnie http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń