Wybuchowy look!

Najbardziej wybuchowy kolor? Granat! Ot co, taki mały tzw suchar, a więc zagadka tytułu postu rozwiązana i możemy przejść do sedna. :D Ostatnio w moich stylizacjach pojawiało się dużo szarości, tak polubiłam tę barwę, iż pokuszę się o stwierdzenie, że może nawet jej zbyt "nadużywałam". Tym razem postanowiłam wziąć na warsztat niebieski! Mój look obejmuje barwę od błękitu, aż po ciemną alternatywę- granat. W roli dodatków klasyczna torebka od Mango, najwygodniejsze koturny na świecie od Mohito (Ekskluzywna kolekcja Żmudy-Trzebiatowskiej) i duży szal(ik), a to wszytko w wersji czarnej. Standardowo u mnie, czyli elegancko na co dzień.

PS. Szalik pochodzi z croppa, a szczerze przyznając- nie cierpię tego sklepu! Nie wiem jak się tam znalazłam. :P Jedynie zimowe akcesoria są dość przyzwoite, ale też nie wszystkie... 




 



Coat - HERE/tutaj
Boots - Mohito
Bag - Mango
Shirt - H&M
Treggins - Pull&Bear 


20 komentarzy:

  1. piękny look, podoba mi się płaszcz;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniały zestaw ! inspirujesz ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam z Croppa tylko jedną rzecz - torbę ;P
    i też nie wiem jak to się stało, że ją kupiłam, bo odrzuca mnie zwykle od tego sklepu z daleka (wsytrój, muzyka...).
    w każdym razie - warto było wejść, bo szal świetny jest :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. swietne buty!!
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/12/alternatywna-choinka.html

    OdpowiedzUsuń
  5. płaszcz i botki - najlepsze !!!
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha

    OdpowiedzUsuń
  6. Odkąd przefarbowałam włosy na rudo, też bardzo polubiłam się z granatem :) Płaszczyk masz fantastyczny, nie wiem czy ten mój, którego też pokazuję teraz w poście, nie jest baaardzo podobny :) hehe
    I botki bardzo mi sie podobają, mega stylowe i widać, że wygodne :)
    Miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  7. Też nie przepadam za croppem/housem/itp. Czasem mam wrażenie, że z niektórych sklepów po prostu "wyrosłam". Piękny look i genialna koszula w paski:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Ten szalik jest świetny ;) Aż trudno uwierzyć że jest z Croppa... Dla mnie to taki sklep dla gimnazjalistów ;P Ale miło mnie zaskoczył. Bombowy zestaw :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie się prezentujesz:) Buty i płaszcz- jak dla mnie- są świetne!
    Też jestem czasami miło zaskoczona tym, co znajduję w tym sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja - pierwsza klasa.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też nie lubię tego sklepu - ciuchy nie w moim stylu, muzyka też i w dodatku to "ciemne oświetlenie". :( Tragedia. A jednak kilka razy przyciągnęły moją uwagę botki. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też nie lubię tego sklepu ale Twój szalik bardzo mi się podoba:) Cały look świetny, ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń