Elegant Christmas look

Biel z czernią to zawsze niezawodny zestaw, ale jak go urozmaicić w ten świąteczny czas, by nie przesadzić i nadal wyglądać elegancko? Może to być alternatywa dla tych osób, którzy nie do końca komfortowo czują się w takich typowych sweterkach, świątecznych sweterkach. Ot co, można go po prostu na siebie zarzucić, tak aby pierwsze skrzypce grała koszula. Opcja na "grzecznego ucznia" z jedynie wystającym kołnierzykiem też jest dobra, ale ten wariant, który ja chce Wam przedstawić jest zdecydowanie bardziej kobiecy (subiektywne odczucie). Akurat ja mogłam się nim jeszcze bardziej otulić, tak żeby nie było widać metki :P(myślę, że wiecie co mam na myśli), ale niestety oczu z tyłu głowy nie mam, a mężczyzna fotograf na takie detale uwagi nie zwraca. No, ale przyznam się szczerze, że mi też ten szczegół w oczy się nie rzucił, gdy na szybko podglądałam zdjęcia podczas sesji, ale to wina małego ekranu! :P











  Torebka - Mango
         Botki - Lasocki 
Koszula - H&M
Spodnie - H&M
    Sweterek - Wygrany
na StyloweButy


16 komentarzy:

  1. przestylowo!
    i jesteś chyba jedną z niewielu blogerek, którym z takimi "świątecznymi" dodatkami jest do twarzy ;)
    ale spodnie - to one mnie tu oczarowały!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :))
      PS. Mnie też spodnie oczarowały i to od razu- polecam polecam! :)

      Usuń
  2. zgadzam sie spodnie cudowne!!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podoba ta stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super połączenie! chyba nie odważyłabym się połączyć tych spodni z koszulą, a wygląda to świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne spodenki :) Stylizacja bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ladny sweterek :)

    www.kkaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz bajecznie ! stylizacja jest fantastyczna :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest pięknie! :)) Uwielbiam Twoje stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. super post! spodnie i sweter ekstra ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. :) Jest pewna różnica jak zdjęcia robi kobieta a jak robi je mężczyzna. Oni nie zwracają uwagi na detale;P

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie! Spodnie sa genialne, z checia takie zakupie, a pomysl ze sweterkiem jest strzalem w dziesiatke. Chcialabym sie tak ubrac w swieta :)

    OdpowiedzUsuń
  12. W tych spodniach do białej koszuli wyglądasz super (chociaż ze szpilkami bardziej mi się podobają - no ale wiadomo, zima ;))

    OdpowiedzUsuń