Nike Run

Trochę więcej sportowej wersji mnie. Jeśli wkraść w stylizację neony, to tylko w takiej wersji. Na przykład gdy widzę dziewczynę w neonowej różowej czy zielonej bokserce i najlepiej jeszcze do tego legginsy i jeszcze lepiej jak będą one z jakimiś diamencikami, to po prostu ah... zadaje sobie pytanie "dlaczego?" :D. No przepraszam, ale nie trzeba dużo pieniędzy, żeby się ładnie ubrać, a podany przeze mnie przykład jest tylko dowodem na zupełny brak gustu. 
Moja propozycja outfitu oczywiście na te cieplejsze dni z racji krótkiego topu, ale i go można zamienić na coś cieplejszego i da się śmigać. :)











Spodnie - H&M
Płaszcz - TUTAJ/HERE
Szalik - Cropp
Top - Bershka 
Buty - Nike Flex 2014 Run


27 komentarzy:

  1. o, tak!
    w takim "dodatkowym" tylko wydaniu, to i ja neony lubię :)
    takie od stóp do głów w ogóle do mnie nie przemawiają!

    fajny ten zestaw - dzięki kontrastom.
    tak kolorów, jak i stylów - no bo w sumie i płaszcz i buty z innej bajki są, ale tak umiejętnie połączone naprawdę oko cieszą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że moje nieco ryzykowne i nietypowe połączenie jednak się podoba. Buziaki!

      Usuń
  2. swietne zestawienie eleganckiego ze sportowym akcentem,!!!
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialna stylizacja , miejsko ,sportowo idealne połączenie, ślicznie wyglądasz i piękna z Ciebie kobieta !! ;)


    buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz w tych butach ;)
    Piękna stylizacja, masz śliczne włosy :)
    http://kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny look, top i butki niesamowicie ożywiają pochmurna aurę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Płaszczyk jest bardzo ładny i nawet fajnie wygląda w połączeniu z butami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny zestaw:) taka elegancja na sportowo:)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie, super spodnie :)

    Alice :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kocham wszystkie buty nike :D jednak nie jestem przekonana co do takiego połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. buty mi się nie podobają, ale cała reszta jest świetna xx

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne, innowacyjne połączenie :) Zapraszam na nowy post z wigilii klasowej ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. aż mi się zrobiło zimno przez ten odkryty brzuszek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, to stylizacja zdecydowanie na cieplejsze dni... :)

      Usuń
  13. Świetne połączenie! Ja dopiero zaczynam, jutro pierwszy post z outfitem więc zapraszam ^^ http://ciuuchomaniaczka.blogspot.com/2014/12/cos-na-poczatek.html

    OdpowiedzUsuń
  14. I like how you paired neon with black! A very clever outfit, I must say! I too am allergic to the idea of wearing too many blinding colors in an outfit ;) Your ombre style hair is too gorgeous for words! <3 xoxo

    missreverie | Fashionista NOW

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjny zestaw! Nawet nie pomyślałabym, że taki płaszcz może wyglądać świetnie z obuwiem sportowym :)

    Zdrowych, spokojnych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Szalik bardzo dobrze wpływa na cały zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się takie połączenie z tymi sportowymi butami :-) fajny pomysł z tą krótką bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zestawienie, dobrze zagrane. Jest szyk i elegancja w czerni, pięknym płaszczu, spodniach, ale jest i sporowa forma. Genialnie to się zmiksowało :D
    Pozdrawiam, Nabil ;)

    http://www.nabilunity.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz rację, odrobina intensywnego koloru jest fajna, ale łączenie neonów ze sobą powinno być karane :)

    http://followthefashion-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń