Blazer with drop shoulder



Zacznijmy od tego, że tak- wiem, że mam pogniecione rękawy. Zawsze je takie mam, bo podwijam/podciągam do góry (taki nawyk), no i jak rozwinę, to wiadomo. Dziś nie ma szarości, a i nawet czerni czy bieli... :) Postawiłam na odcienie beżu i mocniejszy akcent w postaci granatowej marynarki z obniżonymi ramionami. 

Nie było mnie w "internetach" przez całe święta, więc dopiero teraz składam Wam najlepsze życzenia, samych radosnych chwil i wytrwałości w dążeniu do marzeń! Przesyłam uściski! :*









Blezer - HERE/tutaj
Spodnie - P&B
Szpilki - Labotti.pl
Kapelusz - Reserved
Komin - Mohito 

28 komentarzy:

  1. Bardzo ładny zestaw :) Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz :) jak dla mnie, wszystko w stu procentach idealnie zgrane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękna stylizacja ;) Masz rewelacyjne spodnie i buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny look Iwonka, kapelusz i jeansy skradły moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się buty :3 Zapraszam na nowy, krótki post ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne połączenie komina z płaszczem. Szpileczki boskie!
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie powinnyśmy Cię naśladować, masz świetny styl :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładny żakiecik :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Great look!)) www.elationofcreation.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie piękne zdjęcia! Stylizacja jest świetna, bardzo mi się podoba ;)
    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja! Podoba mi się taki płaszczyk-marynarka, właśnie poluje na podobny :-) Kolorystycznie rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi nie przeszkadzają pogniecione rękawy, zresztą gdybyś o nich nie wspomniała, pewnie nawet bym nie zwróciła uwagi, ale przynajmniej widać, że chodzisz w tych ciuchach, a nie tylko "pozujesz"do zdjęć, jak robi wiele blogerek :/
    Swoją drogą ten blezer jest świetny i kolor cudowny- mój ulubiony, ale to pewnie już nie raz pisałam :P hehe
    Pozdrawiam Cię kochana ja i moje poświąteczne kilogramy ;P hehe
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądasz! szpileczki są mega!

    Udanego sylwestra :* zapraszam- fedricci17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. przyjemnie, gustownie, bez przeładowania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny zestaw z klasą, super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wyglądasz.
    http://jeanettegloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. O matko! Piekielnie podoba mi się ta stylizacja <3 Komin idealnie współgra z marynarką, ma piękny kolorek :)
    Pozdrawiam i zostawiam +1 do obserwatorów :*

    www.klaudia-j.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak zwykle pięknie i klasycznie. Sama chętnie założyłabym taki zestaw:)

    OdpowiedzUsuń