Long Beige Coat


 Dziś witam Was w szlafroku. :P A tak poważnie beżowego płaszcza w swojej kolekcji jeszcze nie miałam i żałuję, że dopiero teraz się skusiłam. Krój trzeba polubić,  jestem dość chudziutka, więc na mnie wrażenie oversize'u dodatkowo się pogłębia gdy płaszczyk jest rozwiązany. Mimo wszystko wygląda bardzo elegancko i nie trzeba  nic więcej wydziwiać- wystarczy klasyczna biel, czerń oraz piękna ozdoba na ręce (do kupienia tutaj: click).

Instagram










             Płaszcz/Coat - Tutaj/Here
    Koszula/Shirt - H&M
    Spodenie/Pants - Mohito
            Buty/Shoes - Lasocki
             Torba/Bag - Mango 
Bransoletki/Bracelet - Tutaj/Here 

29 komentarzy:

  1. no właśnie dlatego, że chudziutka i drobna jesteś, to tak Ci w nim fajnie!
    moim zdaniem takie duże, oversize'owe kroje to właśnie dla chudzin są ;)
    tylko na nich wyglądają ładnie ;)

    wcale nie jest szlafrokowy ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki to niby szlafrok? :D. Przeciez to piękny płaszcz <3 hehe
    Wyglądasz bosko ! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. płaszcz jest cudowny <3

    ____________________________
    nowości ciuszkowe w szafie na
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. płaszcz masz rewelacyjny, wspaniała stylizacja <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Płaszcz jest cudowny! :) Zdecydowanie dodaje Ci szyku i elegancji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz w tym płaszczu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealnie! :) Płaszcz jest super, sama bym taki chciała :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten płaszczyk wyglada bardzo przytulnie

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie w garderobie również zagościł beżowy płaszcz tej zimy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. płaszczyk wygląda cudownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mnie cieszy Twój dystans do siebie. A płaszcz super i pięknie w nim wyglądasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. kocham taki klasyczne zestawy - cudownie wyglądasz kochana
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję dziewczyny, jesteście kochane!! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny płaszczyk! Wygląda tak, że aż chce się do niego przytulić :-) Fajne połączenie z prostą, białą koszulą :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie płaszcze, ponieważ są śliczne i przy tym bardzo wygodne :)
    Całość super dobrana :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Stylizacja piękna! Prosto, a zarazem z klasą ;)
    http://fanaberieoutlet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojejku, ale się zgrałyśmy w czasie kochana. :D Też mam ten płaszcz (jest mega cieplutki i milusi) i wczoraj dodałam z nim posta. I co najdziwniejsze wybrałam do niego również białą górę i czarne spodnie. Jedyne czym się różni to brązowymi dodatkami i stylem na leniuszka. U Ciebie jest tak klasycznie i pięknie. :3 Koniecznie muszę się wybrać na polowanie takiej białej koszuli jak Twoja. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny ten płaszcz!

    http://moszovska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń