Faux Fur

A jednak prawdziwa śnieżna zima do nas przyszła! Nie taka prowizorka jak na zdjęciach w dzisiejszym poście, zdjęcia były robione jakieś 3 tygodnie temu i coś tam białego na ziemi leżało, ale śniegiem bym tego nie nazwała. :P 
Futerko, które mam na sobie bardzo przypadło mi do gustu, choć wcześniej zdarzało mi się przymierzać już tę część garderoby to nie mogłam się do niej przekonać aż do teraz. Bardzo się również polubiłam z dodatkami w kolorze bordo... :) 
Instagram








Fur/Futro - HERE/TUTAJ
Boots/Botki - Lasocki
Pants/Spodnie - H&M
Bag/Torba - H&M 



17 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz! Zdjęcia są rewelacyjne :-) Bardzo mi się podobają bordowe dodatki, kiedyś nie lubiłam tego koloru ale coraz bardziej się do niego przekonuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. do mnie też przyszła, nad czym wielce ubolewam ;P
    bo nie cierpię zimna i śniegu ;P

    ale ma ten plus, że rzeczywiście - ładne zdjęcia można zrobić ;)

    świetne to Twoje futerko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa ja lubię trochę zimę, bo jeszcze jest we mnie odrobiona z dziecka (i chyba zawsze pozostanie :P) - od razu wybrałam się na "dupoloty" :P

      Usuń
  3. Świetne wyczucie stylu. Baaardzo <3

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny zestaw, bardzo podoba mi sie kolorystyka <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny wyglad bloga, piekne zdjecia! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne futerko!:))

    www.kkaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Like your blog too, so I'm following you now. If you want, you can follow me back!
    Kisses! Leezeer

    coupons http://www.leezeer.com

    OdpowiedzUsuń
  8. I am always surprised and amazed by the beautiful choices you make. Your faux fur is really amazing!!!! Have a nice day, kisses,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny kolor futrzaka ... Ach te włoski moje marzenie .. Tylko wzdychać są tak idealne ....!!!! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny futrzak !!! A te włoski ach moje marzenie .. są idealne !! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz genialne zdjęcia na blogu! Mogłabym tak oglądać je godzinami <3 Fajne to futro :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że sztuczne, ale i tak wyglądasz jak Gwiazda i Dama.

    OdpowiedzUsuń