Be a stylist

Drugi raz miałam okazję stylizować witrynę w Centrum Handlowym Europa Centralna w ramach akcji EC blogspot. O wiele bardziej jestem zadowolona z tej stylizacji niż z poprzedniej. Wiedziałam już czym się kierować przy doborze fasonów czy kolorów, miałam też większą orientację co jest w sklepach, z których mogłam wybierać ubrania. Mimo wszystko byłam dość ograniczona i często brakowało mi czegoś do outfitu, także musiałam troszkę naciągać moją wizję. :P

Odzwierciedleniem mojego stylu jest manekin na pierwszym zdjęciu, czyli kobieta ubrana w czerń- jako kolor bazowy i brąz- w roli dodatków, ożywiający nieco cały look. Klasyka, elegancja z odrobiną luzu, a więc to, co najczęściej możecie podziwiać na moim blogu. Mocno walczyłam o okulary, oj mocno... :p Niestety same się na twarzy manekina trzymać nie chciały, a i sznurka czy gumki na próżno było szukać, pobawiłam się więc nieco w modowego McGyver'a i z reklamówki zrobiłam sznureczek, którym przywiązałam okulary. 
Równie zadowolona jestem także z dzieciaka, z pewnością ubrałabym też tak swojego szkraba gdybym go miała. :p Cała rodzinka to typowy basic w uniwersalnych kolorach (zresztą taki był zamysł, żeby było praktycznie) urozmaicony czerwienią.

Warto jeszcze wspomnieć o tym co ja miałam na sobie. Koturny rozchodzone już, a przez to i najwygodniejsze, białą koszulę połączoną z dresami z wysokim stanem, a także oversizową kamizelkę, i w zasadzie to ona robiła cały look. :)

Co Wam najbardziej przypadło do gustu, ubralibyście się tak? :) 









I was wearing:
Vest - HERE/TUTAJ
Pants - H&M
Boots - Mohito 

18 komentarzy:

  1. Świetnie Ci poszło <3 Bardzo podoba mi się pierwszy manekin kobiety! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie się spisałaś!
    Piękne zestawy :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/02/perfect-oodtspromowanie-blogow.html
    U mnie promowanie blogów! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. oja, zazdroszczę Ci!

    ____________________________
    classic&minimal styling
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. Love your styling ideas!
    And you look really pretty too! :)

    http://ruteritamaia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne stylizacje ! zapraszam do siebie http://obiektywniepozakadrem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniałe kompozycje! kawa dobrej roboty!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogłabyś mnie tak wystylizować, bo ja na zakupach głupieję i nigdy nie wiem co kupić ;x

    OdpowiedzUsuń
  8. OOo tak, ten manekin ubrany na czarno jest fantastyczny! Mega stylowy i nie przekombinowany, a to najważniejsze :) naszyjnik jest przepiękny i kapelusz dodaje szyku i elegancji :)
    Super gust kochana! :) Gratuluję :)
    pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo! Super, że się podoba, również nie lubię przekombinowanych stylizacji. :)
      Miłego wieczoru :))

      Usuń
  9. świetny wpis

    zapraszam do mnie http://iamemilias.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie wygląda ten kobiecy manekin .

    OdpowiedzUsuń
  11. Super :)
    Zapraszamy serdecznie do Nas!
    http://fanaberieoutlet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny efekt, ten pierwszy manekin bardzo mi się podoba :) Dodatki w kolorze brązowym to strzał w 10! :))

    OdpowiedzUsuń