Otwarcie ekskluzywnego salonu sukien ślubnych CLOO by MN Bridal

W pierwszej połowie grudnia miałam okazję uczestniczyć w otwarciu salonu sukien ślubnych CLOO by MN Bridal w Katowicach. Jest to ekskluzywny salon, posiadający kolekcje marek na światowym poziomie, jedną z nich jest hiszpańska marka Pronovias. Salon zachwycił minimalistycznym, ale eleganckim wystrojem, piękne przeszklone gabloty z sukniami jak i duża przymierzalnia, to nie wątpliwie plus tego miejsca.
Całą imprezę poprowadziła niesamowita Marcelina Zawadzka (Miss Polonia 2011), która także wystąpiła w wieczorowej sukni Pronovias. Wieczór urozmaicił nam także pokaz umiejętności barmańskich, a także degustacja win. W sukniach urzekły mnie przede wszystkim pięknie przystrojone plecy oraz same fasony, idealnie podkreślające figurę.

Instagram









Niektóre zdjęcia, w tym te, na których jestem ja oglądacie dzięki Pandamone :*

17 komentarzy:

  1. Widziałam już wcześniej różne zdjęcia z tego wydarzenia (musiałam zobaczyć co straciłam ;)) Wyglądałaś świetnie! Idealnie dobrany strój do Twojej figury, podkreślił wszystkie Twoje atuty. Do tego wyglądałaś elegancko i z klasą (Maja się też super prezentowała), czego nie można napisać o wszystkich, którzy tam byli, moim skromnym (nieco złośliwym) zdaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu :) i (niestety) podzielam Twoją opinię co do innych...
      Ściskam!!

      Usuń
  2. Ta koronkowa na plecach, zapinana na guziczki, jest fantastyczna! :) Taki pokaz to raj na ziemi, ja własnie jestem w temacie i na etapie poszukiwań sukni ślubne dla siebie, więc za pewnie bardzo bym się tam odnalazła :) hehe
    Piękny masz naszyjnik i bardzo mi się podoba takie przełamanie prostoty i klasyki, sportowymi spodniami- super ! :)
    A dokąd się wybieracie w góry? To miniemy się, bo my w poniedziałek niestety będziemy już wracać :(
    Również ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to trzymam kciuki za owocne poszukiwania! A wybieramy się do Zakopanego kochana :)

      Usuń
    2. Ojjjj Zakopane jest przepiękne! Byliśmy rok temu i prawdopodobnie na majówkę się znowu wybieramy, tak na dłużej, na spokojniej :)
      No to udanego pobytu kochana :)
      Poproszę foty <3

      Usuń
  3. ale wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super impreza :)
    A suknie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wyglądałaś :-) suknie cudowne :-)
    http://jeanettegloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne zdjecia:) ladne sukienki, swietna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądałaś, elegancko i z klasą- podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne sukienki

    http://jestememi.tumblr.com - zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Iwona, no wreszcie tutaj na spokojnie dotarłam! I mam trochę czasu, żeby poczytać i komentować Twoje posty... Gratulacje dla prezentowanej tutaj smacznej, nowoczesnej, klasyki. Super jakości foty i fajny, nowoczesny szablon. Mam nadzieję zaglądać tu częściej. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, zapraszam jak najczęściej! i dziękuję za te mile słowa... Pozdrawiam!

      Usuń
  10. Suknie na pewno mają bajkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie wyglądałaś:)! suknie cudowne, szczególnie te z odkrytymi plecami:)
    www.mesmerize87.blogspot.com
    www.minimalstylemagazine.com

    OdpowiedzUsuń