Smart casual



Kochani, wracam z outfit'ami po długiej przerwie- tak, od miesiąca nie robiliśmy z Dave'em żadnych stylizacyjnych zdjęć! Niestety było to spowodowane brakiem aparatu. Wcześniej miałam swój obiektyw, a body używałam od pewnej osoby, która w ogóle z owego aparatu nie korzystała w zasadzie od 2 lat i poza wiedzą gdzie znajduje się przycisk cykania nie wie nic, osoba ta okazała się egoistą i po prostu ot tak schowała go tak, żebym nie miała do niego dostępu. Człowiek się nie spodziewa jacy ludzie potrafią być zawistni. Wybaczcie małą prywatę, ale musiałam to napisać, teraz przejdę do mojego dzisiejszego look'u. :)

Jak już wiecie, lubię czerń, biel, szarości, jak i... beże i brązy, to z pewnością widać w tej stylizacji. Chciałabym zagrzebać mit, że elegancja musi być niewygodna. Naprawdę w outfitach takich jak ten, czuję się bardzo komfortowo i uwielbiam ubierać się tak na co dzień. Także oto cała ja. :)

Instagram





 
 



 Coat - HERE 
  Bag - Mango
        Pants - Stradivarius
      Blouse - Stradivarius
             Bracelet - Florenzo Castello 
 Boots - Lasocki 

28 komentarzy:

  1. awesome style <3

    http://fridaynightstyle.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. nie przejmuj się - na ludzką głupotę nie ma lekarstwa, zła karma wraca do złośliwców, tak to sobie powtarzaj ;P

    zestaw jest świetny!
    chyba jeszcze nigdy w historii mojego w blogosferze pobytu nie widziałam brązowego (no, właściwie to camelowego) total looku (bo dla mnie to już total ;P tych czarnych akcentów nie liczę ;P).
    świetnie, spójnie i z typową dla Ciebie klasą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, zastanawialam sie czy nie zatytulowac postu "total brown" czy cos podobnego, bo faktycznie w total juz ta stylizacja zaczela wkraczac ;p Ciesze sie, ze Ci sie podoba. Buziaki!!

      Usuń
  3. Czyżbym na zdjęciu widziała rynek w Gliwicach? :D Też nie uważam, że elegancja musi być niewygodna! A Ty jesteś na to najlepszym dowodem i świetnie prezentujesz swój outfit na zdjęciach :) Podoba mi się nadzwyczajnie bluzka! Jest zrobiona z takiego a'la skórzanego materiału czy mi się wydaje? ;) Dodaję do obserwowanych :* I cieplutko pozdrawiam w te zimowe dni :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak, tak- rynek w Gliwicach, zgadza się. No a bluzeczka jest z ekoskórki, więc też się zgadza. :P Miło mi, że outfit przypadł Ci do gustu. Ściskam!! :*

      Usuń
    2. Aj to tak bliziutko <3 Jestem z Gierałtowic obok Gliwic ;) No świetna jest ta bluzka z ekoskóry, jestem nią zauroczona :) Też przesyłam buziaki :*

      Usuń
  4. Idealnie, ta kolorystyka należy do Ciebie!

    Zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/02/czern-i-zebra.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Mistrzowski look, jak nie przepadam za beżem, cudnie jest! Oglądam go, na drugim oknie patrzę na mój blog, a tam komentarz od Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to się zgrałyśmy, telepatia... :P
      PS. Dziękuję!

      Usuń
  6. Wspaniale wlosy, swietny wyglad bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. niestety niektórzy ludzie są tragiczni, ale karma is a bitch haha :)
    bardzo fajna miejska stylizacja!:)

    www.beclassybyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz, elegancko i praktycznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Elegancja pełną parą, pięknie!
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny look, bardzo udane połączenie róznych odcieni brązu, super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam total looki, ten zestaw jest genialny! Bluzka cudna, a Ty naprawdę ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystko bardzo przyjemnie się prezentuje dla oka.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna kolorystyka! Szczególnie podobają mi się spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale za to jaki elegancki powrót! Twój odcień włosów i cery tak świetnie komponuje z tymi kolorami, że jestem zachwycona :)
    Mówią, że brązy, beże dodają lat - tego u Ciebie nie widzę. Za to widzę pełną elegancji i klasy stylizację :)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Amazing Outfit! :)

    Greetings
    http://lisasgirlystuff.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  16. I takimi zaiwstnymi osoba, najczęściej są nasi najbliźsi, po których zupełnie byśmy się tego nie spodziewali :/ ale najczęściej są to osoby, które czegoś zazdroszczą..... mam rację?
    Kochana zestaw w 100% trafił w mój gust, fantastycznie dobrana kolorystyka <3
    Dzięki za miłe słowa :) i zapraszam częściej :)
    miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację... niestety.
      również dziękuję za miłe słowa i przesyłam buziaki!! :)

      Usuń
  17. przepiękny stylowy zestaw! urzekł mnie płaszczyk

    OdpowiedzUsuń
  18. Estoy encantada con tu look, es tan perfecto!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny look <3 zachwycalam sie Toba na modnej Polce, teraz przyszedł czas na bloga- natychmiast dodaje do obserwowanych zeby nie przegapić nowości :)

    OdpowiedzUsuń