How to wear pastels?


Jak wszyscy dobrze wiemy, frędzle opanowały pokazy mody wiosna-lato 2015. Wypada nam je nosić zarówno całościowo (spódnica czy bluzka), jak i w dodatkach- na torebce, a nawet butach. Mimo, iż u mnie pojawiają się na całej bluzeczce, to nadal w wersji subtelnej, a to za sprawą czarnego koloru. Mam swój wyrobiony styl, dlatego nie szaleję z trendami, a staram się jedynie czerpać z nich inspiracje i wykorzystywać je na swój sposób. 
Pastelowy róż już od dłuższego czasu utrzymuje się wysoko, więc trochę późno sięgnęłam po płaszczyk w tym kolorze... chooociaż w sumie to nie- nie za późno, zdecydowanie bardziej pasuje mi on na wiosnę, niż na jesień czy zimę. No a poza tym, nie uważacie, że nastały czasy, że teraz w zasadzie wszystko jest modne? Dostajemy taką pulę trendów, że możemy sobie wybierać, te które nam najbardziej odpowiadają. Całkiem fajne rozwiązanie, ale pogubić też się można. 

Instagram








 Boots - Mohito
Pants - H&M
  Coat - HERE
Blouse - HERE 
    Bag - Mango



26 komentarzy:

  1. o tak, pastele i czerń to perfekcyjne połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. swietny plaszczyk!
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/02/midi.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja! :) Zastanawiałam się nad tym płaszczykiem, ale w końcu wybrałam coś innego. Masz bardzo ładną torebkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne połączenie! Niby taki duży kontrast, ale wygląda to super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokładnie uważam tak jak Ty :)
    http://lamodenathalie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. GENIALNIE!! CUDOWNA SYLWETKA, WSPANIAŁE FRĘDZLE!!! PIĘKNIE
    Super
    ♥️
    Wielkie pozdrowienia:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Ponoć Moschino przyczyniło się do inwazji pudrowego różu w tym sezonie, więc jesteś podwójnie modna: róż + frędzle :). Jakbym nie widziała, że to bluzeczka, bo pomyślałabym, że masz na sobie kombinezon. Faaaaajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + 100 pkt do bycia trendy, yeah! :P
      Dziękuję i ściskam mocno!! :))

      Usuń
  8. Mam bardzo podobny płaszczyk ^^
    Piękna stylizacja ;)
    kikaa-blog.blogspot.com [KLIIK]

    OdpowiedzUsuń
  9. Też wolę nie podążać ślepo za trendami, ale wybierać sobie to co mi się podoba w danym sezonie. Śliczny ten płaszcz, pastelowy róż to akurat jeden z tych trendów, który wybitnie przypadł mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nice look ! Płaszczyk świetny !
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Płaszcz jest słodziutki jak cukiereczek <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie:) Płaszcz idealny na wiosnę. widziałam podobny w new looku:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Płaszczyk jest po prostu idealny! Świetnie wygląda w połączeniu z czarnym. Bluzeczka mnie ujęła!
    Genialny outfit, wszystko świetnie wygląda. Zdecydowanie na tak!
    Ty również pięknie wyglądasz, genialne zdjęcia:)!

    Zapraszam do siebie http://www.fashionmint.pl/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. This color is perfect in your totally black outfit. I think pastel colors are always good but are perfects on Spring season!!! Have a nice day, kisses,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń
  15. Yes, I follow you on gfc #604, follow back?

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Frędzle :-) Uwielbiam w każdym wydaniu :-) A na początku myślałam, że masz kombinezon, tak się fajnie zgrała góra z dołem :-) Co do trendów to zgadzam się z Tobą w 100%, że trzeba wybierać te, które do nas pasują, a nie ślepo gonić za modą :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz, nawet nie przyszło mi do głowy, że wygląda to na kombinezon... :P
      Ściskam!! :))

      Usuń
  17. Nie da się z Tobą nie zgodzić. Praktycznie wszystko jest modne ;). Patrząc chociażby na spodnie.... kiedyś były modne tylko rurki lub dzwony i każdy je nosił, a teraz każdy nosi spodnie wedle uznania. Nawet jak się włoży ogrodniczki to jest się trendy :P Świetnie wyglądasz. Widać, że Twój styl jest faktycznie Twój, a nie wymuszony trendami. Świetny płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, dokładnie ten sam przykład ze spodniami nasunął mi się namyśl pisząc tego posta. :P
      Dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam cieplutko!! :))

      Usuń
  18. świetna bluzka, na początku myślałam, że to kombinezon :D uwielbiam Twoje włosy ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastycznie się prezentujesz w tej stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń