Total look - white needed!


Nie mogę doczekać się już wiosny, w szafie czeka tyle lżejszych ciuchów, butów. Pomysły na stylizacje są, ale póki co z warunkami do ubrania ich jeszcze kiepsko. Ileż można nosić te płaszcze, swetry, cięższe buty? Bleee :( 
Udało mi się złapać "okazję" do założenia znaczenie bardziej wiosennego outfitu. Nie dość, że przyszły cieplejsze podmuchy, słoneczko czasem wychodziło, to na dodatek podróżowałam autem. Normalnie prawie zawsze chodzę wszędzie pieszo (albo biegnę ;p) i podróżuję autobusami, a w pobliżu z ładnym miejscem do robienia zdjęć też jest problem, co w znacznym stopniu ogranicza mnie do pokazywania Wam czegoś innego niż płaszcze i płaszczyki. Tego miejsca z dzisiejszego postu też nie lubię, no ale jest najbliżej, więc co zrobisz- nic nie zrobisz. :D Odnośnie podróżowania, to zdałam prawko- ot co, pochwalę się, wszystko za pierwszym razem. :P

Instagram











                        Vest - Regina di Milano
Sweatshirt - HERE
        Pants - HERE 
 Bracelet - Yes 
        Sunglasses - River Island 
  Highheels - Labotti 



22 komentarze:

  1. Wszystko mi sie podoba! Buty, spodnie, kamizelka, a najbardziej Ty :)
    Niestety mam ten sam problem z miejsce do zdjec - kompletnie nie wiem gdzie je robić i jak w ogóle znalezc jakiś odpowiedni plener. U Cieboe zdjecia sa fantastyczne !

    Ps. Gratuluje prawka!

    OdpowiedzUsuń
  2. wow swietny look!
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/03/black-red-white.html

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję!
    dla mnie samodzielna jazda autem to wizja tak nierealna, jak umiejętność dodawania w pamięci wyższych liczb dwucyfrowych ;P
    do jednego i drugiego nie jestem stworzona (jak raz Lechu mnie próbował uczyć jeździć, to mało się ze śmietnikiem nie zderzyłam - no nie, ludzkość więcej zyska, jeśli poniecham prób nauki ;P).

    pogoda jest zdradliwa, u mnie jeszcze na początku tego tygodnia śnieg prószył - szybko się stopił, ale był.
    chłodno dość jest.

    ale dziś udało mi się wyskoczyć w mokasynach - liczę to za mały sukces ;P

    zestaw świetny!
    biel trzeba umieć nosić i trzeba umieć też dobrać odpowiedni dla siebie jej odcień.
    Tobie w takiej bieli klasycznej, Iwonko, bardzo dobrze, więc jak dla mnie - pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie wyglądasz, świeżo i promiennie! i gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz ślicznie! :) Ja też się nie mogę doczekać ciepełka! <3
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny zestaw,narzutka najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wooooow, pięknie wyglądasz w takich jasnościach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna stylizacja! :) Chciałabym tak dobrze wyglądać w białych spodniach!

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie wyglądasz w tych kolorkach !!! super stylizacja !!!
    bloga dodaję do obserwowanych :)

    www.izabella1983.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. szpilki są cudne! świetnie to wszystko razem zestawiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny look i do tego boskie szpilki, super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna stylizacja ,oryginalna narzutka .Gratuluje prawka , bo wiem , że teraz nie łatwo zdać egzamin !
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zawsze fantastycznie wyglądasz ;) Buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cute outfit! Love the casual stylish feel! :)

    And of course.. those nude coloured pumps go super with everything! :)

    Geekette in High Heels

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna stylizacja ! ;) i domit się wkomponował :)
    http://lamodenathalie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie zestawy, ale.....chyba na kimś :D Ja chyba jestem wierna czerni :D Za takie nogi jak Twoje dałabym się pokroić <3

    OdpowiedzUsuń