Overknee boots


Dziś czwartek, a więc nowy post. Są także nowe postanowienia- będę się strać, aby posty pojawiały się regularnie w każdy czwartek i każdą niedzielę, także wyczekujcie i wygospodarujcie w te dni kilka minutek dla mnie, będzie mi bardzo miło. :) Nooo aaa jeśli zdarzy się jakiś poślizg, to wybaczcie mi to moi drodzy. Zarówno ja, jak i mój fotograf dysponujemy bardzo małym zapleczem czasowym... Praca, studia, praca- ah te dzisiejsze czasy. 

Te botki za kolano przeleżały u mnie w kartonie pod łóżkiem 4 miesiące, Na kimś bardzo mi się podobały, natomiast ja sama nie mogłam się jakoś przekonać, ale w końcu nastał ten moment. :P  Połączyłam je z długim (niezwykle ciepłym) swetrem, który posłużył mi jako sukienka. Opatuliłam się jeszcze dodatkowo czym się dało i voila! :D

Instagram













    Sweater - Stradivarius
Blezer - HERE 
Scarf - cropp
       Overknee boots - Even&Odd (Zalando)



15 komentarzy:

  1. Fantastyczny zestaw! Cudowny sweter i kozaki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow..I love ur boots!

    Check out my new post Here!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba pierwszy raz, odkąd do Ciebie zaglądam, widzę Cię w takiej tonacji!

    sweter jest śliczny - no dobra, mogę być mało obiektywna, bo wiesz, że ja wszelkie miodowości lubię niezwykle, ale zdecydowanie uważam ten ciuch za ekstra rzecz ;)

    i połączenie z tymi kozakami - bezbłędne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że jeszcze wiele ciekawych odsłon przyjdzie Ci oglądać na moim blogu. :P
      Pozdrawiam cieplutko!:))

      Usuń
  4. te buty są boooskie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wooow wyglądasz zniewalająco, butki są genialne!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. O mamo jakie cudowne buty!!! Mi niestety nie udało się znaleźć takich w swoim rozmiarze :(.

    Dobrze, że wyjęłaś je spod łóżka ;) Prezentują się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem czemu tyle leżały, bo wyglądasz w nich świetnie! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko się świetnie razem prezentuje, ale ale...chyba odrobinę za krótki ten sweter żeby chodzić w nim jak w sukience. Prowokujące odrobinę :) niemniej jednak, wygląda pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko się świetnie razem prezentuje, ale ale...chyba odrobinę za krótki ten sweter żeby chodzić w nim jak w sukience. Prowokujące odrobinę :) niemniej jednak, wygląda pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo podoba mi się kolor sweterka, super!:))

    www.beclassybyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie kozaki za kolano też przeleżały całą zimę. Wyjęłam je może ze dwa razy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak ja Ci zazdroszczę tych nóg <3 Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Un look ideal!! Guapísima!!
    Te invito a que visites mi blog www.alpasofuerte.com
    Un beso

    OdpowiedzUsuń