Camel


No i niestety. Żałuję, że napisałam to co napisałam w poprzednim poście, bo słowa dotrzymać mi się nie udało. :P Uwierzcie mi, że chciałabym podkręcić tempo blogowania, częściej pokazywać Wam swoje stylizacje i robię co w mojej mocy, ale wolnego czasu mamy zbyt mało... 
Dzisiejszy outfit to taki tzw "zwyklak", na co dzień, na spacer, na uczelnię, do pracy, na zakupy... wszędzie się odnajdzie. Znowu brązy? Tak, lubię je i często wybieram ten kolor, jak i jego odcienie. Zajrzyjcie na fanpage, tam konkurs dla Was! KLIKNIJ TUTAJ 

Instagram











   Jacket - Bershka Bag - H&M 
   Shirt - H&M 
            Pants - Stradivarius
Sweater - HERE
   

20 komentarzy:

  1. OMG..I love this look!

    Check out my new post Here!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :-D W brazie Ci do twarzy :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny zestaw, bardzo podoba mi sie połączeni rożnych odcieni brązu, extra!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie to Twój kolor :) Super wyglądasz. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. very classy! I love the neutral mix

    OdpowiedzUsuń
  6. Iwona, ja Ci powiem tak - oddałabym wszystko, żeby moje zwyklaki były tak szykowne jak Twoje ;P
    świetne połączenie - te kalosze do ramoneski: pierwsza klasa!
    no i barwy - bardzo dobrze, że każda jest powtarzalna i wszystko ze sobą pasuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. * do siebie (Booooże, pięć lat polonistyki - widzisz, Jezu, a nie grzmisz...)

      Usuń
    2. Oj oj... ważne, że szybka poprawka :P
      Aaa wiesz... bałam się, niemal byłam pewna, że ta stylizacja mało komu przypadnie do gustu, ale miło się zaskoczyłam. :)))

      Usuń
  7. Świetne zestawienie, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne zestawienie, a Ty w takich odcieniach wyglądasz po prostu genialnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nooo kochana, gdyby więcej takich "zwyklaków" chodziło po ulicach, to od razu świat byłby piękniejszy :P hehe
    Super wyglądasz! :) Ramonka bardzo mi się podoba i super, że przemyciłaś tu trochę czerwieni, super ożywia :)
    Buziaki kochana :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przesadzajmy kochana, nie jest aż taki niezwykły ten zwyklak. :P
      Buziaki!

      Usuń
  10. Świetnie to wszystko razem wygląda :) no ewentualnie buty bym zmieniła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te quedan muy bien las Hunter, estás hecho un pivón con ellas. Además en ese color no se notan las manchas despues de cruzar un barrizal con ellas.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń