Military green



Dzisiaj między szarości wkradła się zieleń, a dokładniej ta w militarnym odcieniu, nazywana też khaki. Nie wiem czy na zdjęciach dobrze to widać, ale bluzka jest wykonana z zamszu, co sprawia, że podwójnie wpisuje się w trendy sezonu. Stylizacja zalicza się do tych bardziej formalnych w nieco luźniejszym wydaniu. Dawno mnie tu nie było bez okularów przeciwsłonecznych, a to dlatego, że miewałam małe problemy z oczami, w zasadzie dalej miewam, ale jest lepiej, dlatego w tym poście możecie popatrzeć mi głęboko w oczy :P nawet się do Was uśmiecham! :P 

Instagram














Pants - HERE
Blouse - Stradivarius
Blazer - Frontrowshop
Shoes - H&M

33 komentarze:

  1. Świetnie wyglądasz zarówno w okularach i bez. Stylizacja jak zawsze super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze wyglądasz slicznie, mega stylowo, a marynarkę to bym Ci z chęcią zabrała ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Superowo :)
    Musisz się częściej uśmiechać, bo masz uroczy uśmiech :)
    Alice

    OdpowiedzUsuń
  4. Cała stylizacja wpasowała się w trendy sezonu. Bardzo podoba mi się elegancja, która zerka z dzisiejszych zdjęć outfitu :-)
    Stylizacja z butami Nike Air Force na moim blogu, zapraszam :-)
    http://blogwspodnicy.blogspot.com/2015/04/codzienna-stylizacja-z-butami-nike-air.html

    OdpowiedzUsuń
  5. ta ciężka szarość materiału bardziej pasuje do starszych pań,
    poza tym wisi na Tobie. O niebo lepiej Ci w poprzednim looku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie! Szarość jest wręcz zabroniona dla starszych pań, jest to jeden z najczęstszych błędów przez nie popełniany. Ewentualnie jeszcze jasny odpowiednik tego koloru- popiel, ale mocne "NIE" dla babć w czerniach i szarościach. Przez nie wyglądają na gburowate, zrzędliwe i nudne, nawet jeśli takie nie są, a co najważniejsze wyglądają starzej.
      Wracając jednak do mojej stylizacji, luźniejsze wydanie było zamierzone (odnoszę do opisu). Zgodzić się muszę, że jeżeli miałabym wybierać, to również uważam jak Ty, że w poprzednim outficie było mi lepiej, a nawet i w "poprzednim poprzednim" było lepiej... :)

      Usuń
  6. Podoba mi się taka kolorystyka :) super !

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW ekstra wyglądasz w tych kolorach;) świetne zestawienie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. aaaale Ci się na ostatnim zdjęciu loki rozwiały :D
    urocze jest!

    ja wiosną się rzadko rozstaję z okularami, bo ciągle mi oczy łzawią - przeokropnie!
    ja nie wiem, to nie alergia - na wiatr tak reaguję!
    a w takie dni jak dziś, to już w ogóle cała zabeczana łaziłam - tak wiało!


    Wiesz, co? ja nigdy nie sądziłam, że szarość zestawiona z taką zielenią khaki może wyglądać tak... zywo, nie smutno!

    dałabym sobie rekę uciąć, że będzie ponuro, a tu proszę - radośnie nawet!
    a w każdym razie - świeżo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że uroczo wyszło, bo przy robieniu tych zdjęć wiatr był tak nieznośny, że zbyt uroczo to nie było... :P
      Ja mam zaś wrażliwe oczy na światło, baardzo!:(

      Widzisz, Ty mówisz, że żywo... Inni, że ponuro... :P i jak Tu dogodzić :P

      Usuń
  9. Genialnie! Połączenie kolorystyczne ekstra i duży plus za te buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz :)Zdradź mi, jak "odbijasz" włosy od nasady? Czy po prostu naturalnie masz takie bujne włosy? Wspaniałe są!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, delikatnie tapiruje u nasady, ale też przewracam je z jednej strony na drugą- wiesz, jak pobędą trochę po jednej stronie, to potem jak przewrócę na drugą to są bardziej podniesione. :P

      Usuń
  11. Rewelacyjnie połączyłaś szarości z khaki. Do tej pory myślałam, że khaki dobrze wygląda wyłącznie przy bieli i czerni. Świetnie wyglądasz. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. rewelacyjnie <3

    _________________________
    fashion&minimalist blog
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładna klasyka, bardzo ciekawy zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana dobrze wiesz, że uwielbiam do Ciebie zaglądać i uwielbiam Twoje zestawy, a dzisiejszy coś nie przypadł mi do gustu... przytłacza Twoją delikatną i dziewczęcą urodę i trochę, jakby to powiedzieć, trochę za dojrzały, zbyt poważny jest dla Ciebie.... ale pewnie się nie znam :)

    pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  15. Klasa sama w sobie! Genialny outfit, cudowne zdjęcia i piękna Ty!

    Pozdrawiam http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialne - zdjęcia i stylizacja! Bardzo Ci pasuje! Super :D

    Zapraszam do mnie:
    www.prusakfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładnie :)

    Pozdrawiam,
    clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Nowoczesna klasyka, no rewelacyjny zestaw! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie połączyłaś rzeczy i kolory! Świetne masz włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak widać szarości nie muszą być nudne- świetny look i super spodnie :)

    OdpowiedzUsuń