Ripped Jeans




Święta, święta i po świętach... Nie wiem czy to w pewnym wieku przestaje się czuć aurę świąt czy to po prostu takie czasy. Nawet zapomniałam o Śmingus-dyngus ! :o 
Może niektórzy zauważyli, że na głównej mojego bloga trochę się popsuło- uciekają mi kafelki :(. Walczę z tym, ale że wszystko ogarniam sama, a html nie taki prosty dla osób nie mających z nim styczności na co dzień to trochę to potrwa (no i jeszcze ten ciągły brak czasu!). Przechodząc jednak do stylizacji... Torbę kupiłam przypadkiem przy okazji zakupu tenisówek, pomyślałam sobie "a może się przyda, a może wykorzystam do jakiejś stylizacji" i potem wsadziłam ją do szafy i tak sobie leżała zapomniana biedna :P Taki shopper bag się naprawdę przydaje, a na dodatek pasuje kolorem do szpilek, tyle wygrać. Wiecie, że lubię eleganckie elementu łączyć z tymi mniej formalnymi, taki oto jest i ten outfit.



Instagram








Jeans - HERE
Highheels - Bershka
Shirt - H&M
Blazer - frontrowshop


29 komentarzy:

  1. Super wyglądasz! jeansy i biała koszula - zawsze genialne! :D
    Pozdrawiam,

    www.prusakfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne zestawienie, takie lubię bardzo, jeansy i koszula, klasyka. A te czerwone buty, mega. Dają pazurka całej stylizacji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również bardzo lubię takie zestawienia i cieszę się, no a czerwone szpileczki rzeczywiście dodają charakteru stylizacji, zdecydowanie sądzę, iż każda kobieta powinna mieć takie w swojej szafie. :)

      Usuń
  3. super zestaw,buty są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne buty. Nosiłabym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy bym nie pomyślała, że taka torba może wyglądać tak stylowo i nie odbierać całości uroku, a go dodawać ;)
    no proszę!

    nic się nie przejmuj - strona i tak wygląda baaaardzo dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udało mi się Ciebie pozytywnie zaskoczyć (hihi), powiem Ci szczerze, że sama bym nie pomyślała, że może to dobrze wyglądać... :)
      A co do strony, to jeszcze z nią powalczę :))

      Usuń
  6. Świetne masz spodnie. Uwielbiam spodnie z dziurami i otarciami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne zestawienie, spodnie najlepsze !
    Mam tak samo, nie czuje już tego klimatu swiątecznego hehe

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW !!! Wyglądasz mega! Całą moją uwagę przyciągają butki. Cudowne są !
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Soniu, widzę, ze Ciebie to ostatnio ciągnie do czerwieni... :P

      Usuń
  9. Wyglądasz Kochana ślicznie, uwielbiam te Twoje szpileczki, do tego te jeansy i idealna marynara- perfekcyjny look :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robi się ciepło, więc (hura!) szpileczek będzie więcej. :P Dziękuję i przesyłam buziaki!

      Usuń
  10. Lovely look!) www.elationofcreation.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zestaw :) (Ja bym co prawda w szpilkach daleko nie zaszła, więc z przyczyn praktycznych musiałabym je zmienić na coś płaskiego, ale wyglądają odlotowo).

    P.S A propos szablonu - odbierz maila, może Ci się coś wykluje z tego napisałam (a może nie :( )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwone szpilki naprawdę robią szał, na ulicy każdy się za nimi ogląda, naprawdę!
      Pati, dziękuję za maila, bardzo miło z Twojej strony!!
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  12. Piękny zestaw, połączenie z shopper bag wypadło bardzo oryginalnie :) !

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie z tym czerwonym akcentem! uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny zestaw , super spodnie :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny look, a ta czerwień idealnie go ożywia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Awesome red heels! :)

    And love those ripped jeans! :)

    Geekette in High Heels

    OdpowiedzUsuń
  17. Amazing outfit!

    http://ecleticaandchic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja, wspaniałe buty i spodnie :)super podkreśla CI figurę!

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacja! Bardzo podoba mi się przełamanie eleganckiej stylizacji sportową torbą :)
    Mam podobny problem z html, sama niestety nie ogarniam najprostszych zmian :/

    OdpowiedzUsuń
  20. wspaniałe połączenie! :) czerwone szpilki marzą mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Czerwone szpilki zawsze są w cenie. Teraz jest idealna pogoda aby zaskoczyć nimi wiosnę. Sama zawsze zabieram się za to aby ubrać moje czerwone prowokatorki ale jak już jestem gotowa w nich się przejść (są strasznie wysokie), to pada deszcz albo jest zimno. Boję się je zniszczyć, bo dostałam je od chłopaka, a nie kosztowały mało. Z drugiej strony na pewno mnie zrozumiecie, że buty też dobrze wyglądają w szafie :)

    OdpowiedzUsuń