White Dungaree



Ogrodniczek jeszcze w swojej szafie nie miałam, długo się wahałam i zastanawiałam. Podobne widziałam w hm, jednak tam nie podobał mi się kolor guzików, a i rozmiarowo wypadały za duże. Jestem pozytywnie zaskoczona, że te pasują idealnie, mogłyby może mieć dłuższe nogawki, ale jestem przyzwyczajona, że prawie każde spodnie są na mnie za krótkie- mam długie nogi w stosunku do tułowia, przez co wyglądam z daleka i na zdjęciach na wysoką, a tak naprawdę jestem bardzo przeciętnego wzrostu... :P


Instagram



 





Dungaree - HERE
Heels - Stradivarius
Shirt - H&M


31 komentarzy:

  1. pamiętaj, krótkie spodnie ZAWSZE wyglądają szykownie ;P
    gorzej, gdy się ciągną po ziemi albo tworzą obwarzanki u kostek - to z kolei mój problem ;P

    także - jesteś farciarą ;)

    ogrodniczki to ryzykowny model, mało komu udaje się wyglądać w nich... po prostu fajnie.
    Ty je obroniłaś!
    wyszło nie tylko fajnie - wyszło elegancko, całkiem po Twojemu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Obwarzanki u kostek"? haha Mar! Takiego sformułowania jeszcze nie słyszałam. :P

      Usuń
  2. W sumie odważna jesteś, że kupiłaś te ogrodniczki przez internet, ale miałaś "nosa" i faktycznie pasują Ci idealnie :) Podoba mi się jak elegancko łączysz z sobą trendy :) Pozdrawiam cieplutko :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam niemal pewna, że będą na mnie wisieć, na szczęście pozytywnie mnie zaskoczyły. :P
      Pozdrawiam również! <3

      Usuń
  3. Kochana wyglądasz cudownie, ogrodniczki sa świetne, do tego ten błękit- idealnie !! :)

    Zastanawiam się teraz nad zakupem ogrodniczek, ale z szortami, chodzą za mną od zeszłego lata i chyba trzeba je umieścić w szafie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wiesz, o takich z szortami też myślałam, również za mną chodzą- takie klasyczne jeansowe, ale zanim wypatrzę idealne to pewnie trochę minie. :P
      Odnośnie stylizacji- fajnie, że Ci się podoba! Buziaki!! :))

      Usuń
  4. Śliczne spodnie. Długość i kolor super. Zgrabnej osobie wszystko pasuje. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komplement!:) Szczupłe osoby z doborem ubrań też nie mają łatwo...:) Pozdrawiam

      Usuń
  5. Ja swoich ogrodniczek jeszcze nie mam
    Super wyglądasz !

    __________________
    Minimalist styling
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz nieziemsko ;) aż mi się zamarzyły ogrodniczki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciesz się, że masz tak długie nogi, bo nawet w płaskich butach wyglądasz szczuplutko :) ja jestem niska i z kole wszystkie spodnie na mnie za długie, a w płskich butach wyglądam beznadziejnie grrrr :/
    Super są te ogrodniczki, mi zawsze kojarzyły się z kobietami w ciąży, ale w takim wydaniu jak Twoje, kupuje je w 100% :)
    Świetnie wyglądasz :)

    Udanego weekendu :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poniekąd się cieszę, naprawdę. :P aa co do ogrodniczek, to miałam podobne skojarzenia jak Ty :) Zaś jak je założyłam, to na początku poczułam się taka "słodka" haha :P w sensie jak mała dziewczynka :P Potem się przyzwyczaiłam, aa i szpilki robią swoje. :)

      Usuń
  8. Jesteś mega zgrabna naprawdę i te ogrodniczki to podkreślają, świetna stylizacja ;-))) Pozdrawiamy! blog: http://quintessenceofbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Spodnie i okulary masz genialne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo trafne połączenie! Super są te spodnie, pięknie w nich wyglądasz :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/04/ciezka-praca-blogerek.html
    Jeżeli Ci się spodoba zaobserwuj! To bardzo motywuje <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawie wyglądają ogrodniczki w białym kolorze ;) A tobie w nich bardzo ładnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wyglądasz, pasuje to do Twojej zgrabnej figury :) Zapraszam na nowy, krótki post ♥ Pozdrawiam! bitherphobia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Te ogrodniczki są mega, mega seksowne na Tobie! W zyciu bym nie pomyślała, że można stworzyc taki look wykorzystując ogrodniczki. REWELACJA :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajny i nietypowy element garderoby, nieco zapomniany i zaszufladkowany do ubrań ciążowych, a szkoda, bo można z ogrodniczkami takie fajne stylizacje tworzyć. Ja jak najbardziej polecam! PS. Dziękuję za miłe słowa <3

      Usuń
  14. Świetnie wyglądasz w tych ogrodniczkach! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz świetną figurę, pękam z zazdrości :( super spodnie ! Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. choruję na ogrodniczki ale jenasowe;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny zestaw, szpilki boskie, bardzo spodobało mi sie też tło, wyglada na urocze miejsce, które ma swój klimat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Co do tła- sprzedają tam antyki, więc z pewnością klimat swój ma :) Buziaki!

      Usuń
  18. Cool outfit! Not something you see everyday! :)

    And it's perfect for spring! :)

    Geekette in High Heels

    OdpowiedzUsuń
  19. Ogrodniczki skradły nasze serca! Wyglądasz w nich po prostu idealnie!! :)

    Pozdrawiamy, www.blizniaczki-laskowskie.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  20. super to wygalda, nie przepadam za ogrodniczkami w dlugiej wersji, a tu wow jestem zachwycona tym lookiem :)

    OdpowiedzUsuń