Perfect COMBO - red&grey



Czerwień z szarym komponuje się idealnie, według mnie nawet lepiej niż z czernią, nie gryzie się tak. Czerń pojawiła się tutaj, ale tylko w postaci dodatków.
Bardzo się cieszę z tego, iż pogoda pozwoliła mi na to, żeby wskoczyła w sukienkę- dziękuję!!:P Spod czerwonego płaszcza wyłania się kamizelka, która zresztą pojawiała się już na blogu i pojawiać się będzie, można ją ubierać na wiele sposobów i bardzo się z tego powodu polubiłyśmy. Stylizację mogłabym wykończyć szpilkami i polecam też tę wersję na bardziej eleganckie wyjścia, ja postawiłam na wygodę, zresztą jak wiecie- lubię wkradać do outfitów co nieco sportowego. 


Instagram





  


 




Coat - HERE
Dress - New yorker
Bag - Mango
Vest - Regina di Milano 
Watch - DanielWellington.com

Na kod: p-ivonia zegarek marki danielwelligton.com możecie nabyć z 15% ZNIŻKĄ! (Ważny do 15.04)


21 komentarzy:

  1. wspaniale!
    warstwy na takiej drobnej istocie zawsze wyglądają urokliwie - a jeszcze gdy są tak fajnie skomponowane kolorystycznie, to już w ogóle oka nie można oderwać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham!!! <3
    Świetnie wygląda ten płaszczyk i kamizelka razem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie.:)
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie i wygodnie za sprawą trampek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne połączenie kolorów - podoba mi się. Trampki są genialne! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. love this casual look, such a great coat and a great color combo!


    http://jeansandroses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny zestaw, podoba mi się połączenie czerwieni z szarością, razem wyglądają super! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o tak! kupuję Cię w całym wydaniu!

    OdpowiedzUsuń
  9. chyba bym nie wpadła, że można to tak zestawić..właśnie dlatego lubię tu zaglądać i inspirować się!
    <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba jak połączyłaś te warstwy :-) Genialnie to wygląda, już nie mówię o kolorach :-) Świetnie! No i buciki rewelacja :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. I oczywiście obserwuję, bo jeszcze jakimś cudem nie dołączyłam się do Twojego grona :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna stylizacja. Lubię takie kolory.Dobrze je zestawiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  13. Połączenie czerwieni z szaroscią to świetny pomysł, a Tobie w czerwieni jest cudownie :) Tenisówki super!

    OdpowiedzUsuń
  14. WOW ale świetnie to wykombinowałaś!;)


    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. I co tu dużo mówić. Masz wyobraźnię, gust, wygląd i dobrego fotografa. Ja należę do bucianych płaszczaków, więc te adidaski przekonują mnie jak najbardziej, a cały zestaw jest na TAK :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. Mój mężczyzna :) Przekazałam mu kilka wskazówek, nauczył się i coraz lepiej mu to wychodzi. Ważny jest także dobry aparat i obiektyw. Obróbka, choćby minimalna także jest potrzebna, tym już zajmuje się ja. :)

      Usuń