When a man loves a woman...



Tym razem nieco romantyczny look, jak widać można go uzyskać bez ubierania sukienki, oczywiście jestem ich zwolenniczką, ale jest to całkiem interesująca alternatywa na obecnie panującą pogodę. Duży efekt w towarzystwie szpilek i loków robi sweterek (bardzo przyjemny, delikatny i w lekkim oversize) oraz kolor, jednak głównie to sposób noszenia go, czyli odsłonięte ramiona sprawiają, że wygląda się dziewczęco i nieco kusząco.  A jakie jest Wasze zdanie? :)


Instagram










Pants - HERE
Heels - Labotti
Sweater - Bershka
Bag - Parfois


49 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba ten look.
    www.fitnessizycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz w bieli :-) Szpilki i torebka są przecudne :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz wspaniałą figurę ! Poluję na taki sweterek, cudne są ! Obserwuję, kocham Twój styl

    OdpowiedzUsuń
  4. Iwona idealnie! Napatrzeć się nie mogę. Kobieco, zmysłowo z tymi odkrytymi ramionami, do tego podkreślona fantastyczna figura i skromna prostota całości :)
    I jaki ładny odcień na paznokciach! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, odcień lakieru też mi się bardzo spodobał, ostatnio zaopatrzyłam się w kilka nowych. :)
      Dziękuję Elu za tyle miłych słów. :) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  5. You look gorgeous! awesome bag!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Co za figura! Pięknie, uwielbiam stylizacje "total white"!

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy ten sweterek to nowa kolekcja bershki? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie Ci w tej bieli. Tym bardziej, że teraz jest modna od stóp do głów.

    OdpowiedzUsuń
  9. jeeej, bardzo mi się podoba taki total white look *,*

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie sweterki powodują u mnie potworne ślinienie się i ogólnie stan ekscytacji. Uwielbiam :)
    Wyglądasz pięknie, kobieco, delikatnie, zmysłowo:) Romantyczny look podkreślają też paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wiesz, ja na początku nie mogłam się przekonać do tego sweterka, założony na ramiona układa się w dekolt "serek" i w takiej formie jakoś mnie nie przekonywał, dopiero jak zrzuciłam go z ramion, wtedy to zakochałam się w nim od razu. :P
      Dziękuję :))

      Usuń
  11. Cudowny zestaw! :) Całość mi się niesamowicie podoba, a ten sweterek rzeczywiście prezentuje się genialnie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Jej jak pięknie! Cudowne zdjęcia, cudowna stylizacja, a w sweterku to się zakochałam <3
    Pięknie!

    Oczywiście obserwuję! I również zachęcam do obserwowania http://www.fashionmint.pl/
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeejuu chciałabym w takiej stylizacji! :) może wspólna obserwacja? ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam zawsze takie samo zdanie na Twój temat - wow ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że to zdanie się nie zmieni nigdy. Bardzo mi miło, dziękuję! <3

      Usuń
  15. Wooow Iwonka wyglądasz perfekcyjnie, patrzę na Ciebie teraz i jestem zachwycona, wszystko jest idealne. Począwszy od szpilek, a skończywszy na torebce, która oczarowuje mnie równie mocno jak cały zestaw :)
    Dla mnie wyglądasz idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeej, jak miło czytać takie komplementy! Dziękuję i przesyłam buziaki!! <3

      Usuń
  16. ten sweter!
    i to zsunięcie go z ramion!
    cudo!

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepięknie wyglądasz. I zachwycam się Twoją figurą! :) Nogi do nieba!

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie zestawienia, gdzie dominuje jeden kolor (ostatnio bardzo podoba mi się biel), wyglądasz perfekcyjnie, a ta torebka jest genialna:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudnie, pięknie, prześlicznie itp :)
    Masz śliczną torbę, muszę taką mieć, ile kosztowała?
    Alice

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna stylizacja, wygląda idealnie w tym kolorze. i do tego szpilki i odkryte ramiona, czyli coś co lubię najbardziej. :) i fantastyczne masz włosy, aż sama zatęskniłam za taką długością. ;)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Co do włosów, to całe życie mam dłuższe, może i nawet powinnam obciąć, bo są zniszczone, ale jakoś nie potrafię. :) Pozdrawiam również!

      Usuń
  21. Przepiękna biel! Jest Ci w niej jak najbardziej do twarzy :) Sweterek uroczy.
    Pozdrawiam http://urbaniaknatalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. figura idealna!!!! wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  23. cudny post, będę obserwować!
    zapraszam do mnie: http://blousforyou.blogspot.com/ :))

    OdpowiedzUsuń
  24. wow, jesteś obłędna! dawno nie widziałam tak ślicznego, polskiego bloga :) Z przyjemnością zostanę na dłużej, piękna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudownie jest czytać tak pochlebne opinie. Dziękuję bardzo! :))

      Usuń
  25. wygladasz bardzo wiosennie, kobieco. Pieknie podkreslilas swoja figurę tymi spodniami. I torebka - patrzyłam na nia juz jakis czas temu. Wyglądają naprawde dobrze, na Twoich zdjeciach wręcz jak te od drogich projektantów :) no cóż - nie ważne co kto nosi, ale jak to nosi :)

    OdpowiedzUsuń
  26. W takim romantycznym zestawieniu wyglądasz genialnie!:) Wszystko świetnie ze sobą współgra :)

    OdpowiedzUsuń
  27. To jest wręcz niemożliwe, żeby tak dobrze wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wyglądasz cudownie ! Romantycznie , kobieco i bardzo stylowo :) torebka ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. łaał cudowny romantyczny look <3
    http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń