Folk



Długo mnie nie było ze stylizacją, niestety nie wszystko zawsze się dzieje tak jakbyśmy tego chcieli. No, a poza tym kończę właśnie studia, więc jestem pochłonięta pisaniem pracy dyplomowej o mediach społecznościowych, niestety idzie mi to baardzo powoli. Przechodząc jednak do dzisiejszego outfit'u, to miałam nadzieję, że pogoda bardziej będzie mi sprzyjać do zaprezentowania tego uroczego kompleciku. Podoba mi się zarówno kolorystyka, jak i nieco folkowy wzór, niewątpliwie idealnie spisze się w lecie. Jako, że właśnie temperatura i aura sprzymierzeńcami nie były, to dla zachowania równowagi przełamałam look czernią.

Instagram







Shoes - Pimkie 
Crop top&short - HERE 
Blazer - HERE 

30 komentarzy:

  1. Bardzo fajny ten komplecik :-) Podoba mi się, że zrównoważyłaś go długim żakietem :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie. ;)
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. no i właśnie ten kontrast długiej marynarki na tym kusym połączeniu wypada tu świetnie!
    jest kobieco, ale stylowo!

    i bardzo "miejsko"!

    OdpowiedzUsuń
  4. I love your top & shorts, also the shoes :-* You look great :-* www.thepinkheartgirl.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak, wyglądasz świetnie! :) Dłuższa marynarka idealnie tu pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  6. też myślałam nad tym komplecikiem, ale w delikatniejszej wersji. Ta 'ostrzejsza' jednak bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka Ty jesteś szczupła! Apetyczne ciało :-) Co do pracy dyplomowej... też się z nią muszę uporać do końca tego miesiąca, a nie idzie mi tak jak jakbym chciała. Dziś dla rozładowania napięcia wybrałam się na zdjęcia, aby sfotografować stylizację w bluesowym klimacie, zapraszam! :-)
    http://blogwspodnicy.blogspot.com/2015/05/stylizacja-z-narzutka-w-aztecki-wzor.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Komplet jest cudowny, sama zastanawiałam się nad jego kupnem! A na twoim zgranym ciele wygląda jeszcze lepiej!
    Świetnie kochana :*!

    Pozdrawiam http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. you look so chic!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. powodzenia w szkole;)

    stylizacja super;) najbardziej podoba mi sie marynarka oraz szpilki - mam podobne;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mega laska i tyle w temacie! buziaki :* ;-) http://quintessenceofbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna jak zawsze, a komplet genialny!

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny komplet, na lato będzie idealny!
    Z brakiem czasu rozumiem Cię w 100%, jestem w takiej samej sytuacji ze studiami ;) Do tego jak musisz się na czymś skupić to los płata figle - ja tak mam zawsze - i dochodzi milion nieprzewidzianych zdarzeń i zobowiązań. Ale powoli do przodu, powodzenia kochana! :*

    buziaki,
    Alice

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie kochana, jakbyś we mnie siedziała- właśnie tak mam... :)
      Dziękuję i pozdrawiam cieplutko ;*

      Usuń
  14. piękny komplet! podoba mi się Twój saute makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Rzeczywiście, nie pomalowałam się tutaj prawie wcale, zabrakło czasu, jedynie podkład i podkreślenie brwi ;p

      Usuń
  15. Cudowny jest komplet! Piękny kolor i wzór! Prezentujesz się w nim uroczo <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja lubię 'modern folk' style i mnie się zestaw bardzo podoba :) !

    OdpowiedzUsuń
  17. Właśnie zastanawiam się nad tym kompletem. Waham się pomiędzy nim, a kiecką w podobny wzór. Na Tobie prezentuje się cudownie! Pięknie Ci w makijażu "no make up" :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny luźny zestaw idealny na lato.

    OdpowiedzUsuń