Fashion Night UEK



Miał być post stylizacyjny, ale niestety nie mam jak zrobić zdjęć, a i zapasów w galerii jakichkolwiek brak L, ale jest za to coś innego! We wtorek (12 maja) miałam okazję uczestniczyć w wydarzeniu modowym organizowanym w ramach Juwenaliów przez Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Fashion Night, bo tak nazywa się owe wydarzenie obejmowało prelekcje pt. "Własna firma - od pomysłu do realizacji", pokaz główny oraz after party w klubie Prozak 2.0. Na prelekcjach nie byłam, ale na pokazie głównym owszem. Pojawiło się wiele ciekawych projektów, choć mało z nich trafiało w moje gusta, eleganckich wariantów było niewiele, a jak wiecie w takowych się właśnie lubuję. Duże wrażenie zrobiła na wszystkich kreacja z pierwszego zdjęcia, jak widać w modzie można wykorzystywać różne materiały :). Na pokazie wystąpiły takie marki jak:
Bahabay
Beate Koniakowsky
Anna Nowak-Curyło
David J Concept Store
Egometria
Esotiq
kamilczuba.pl
Ostempluj się
Polline Zg

Po pokazie głównym udaliśmy się na wspomniane after party, moim zdaniem był to najciekawszy punkt wydarzenia :P. Była muzyka, były tańce, były pogaduchy... Chociaż z tym ostatnim mieliśmy trochę problemów, muzyka była tak głośna, że musieliśmy do siebie krzyczeć, no i wracałam z imprezy z chrypką... J



















Instagram


A Wam coś przypadło do gustu, coś Was zainteresowało, wpadło w oko? J

Jeśli macie chwilę, to prosiłabym o wypełnienie ankiety, potrzebnej mi to mojej pracy dyplomowej:
 ANKIETA - MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE


8 komentarzy:

  1. Kreacja z pierwszego zdjęcia jest według mnie zachwycająca. Bardzo fajny event :-)
    Na moim blogu stylizacja ze spódnicą w pióra, zapraszam Cię :-)
    http://blogwspodnicy.blogspot.com/2015/05/stylizacja-ze-spodnica-w-piora.html

    OdpowiedzUsuń
  2. So beautiful event and so amazing creations!!! Have a nice day, kisses,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym widzieć na żywo taki pokaz ;) Wygląda świetnie!

    Zapraszam ♥
    mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym kiedyś pojechać na takie wydarzenie.
    Świetne zdjęcia.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna relacja :) pokaz był świetny

    OdpowiedzUsuń