Hello Summer: Mallorca | Strój za 27zł ?!




Mam nadzieję, że tytuł Was zaciekawił - taki był zamysł :P. Strój, który mam na sobie w dzisiejszym poście wyniósł mnie jedyne 27zł. Najpierw kupiłam dół w Cubusie za 17zł, jednak nie było wówczas dostępnej do niego góry. Czaiłam się na nią przez kolejny miesiąc w trzech różnych lokalizacjach, no ale niestety... nie było mi dane. Tę, którą mam na sobie w dzisiejszym poście dotrwałam w ramach wielkich wyprzedaży w H&M i jestem bardzo zadowolona - kosztowała 10 zł. Swoją drogą i tak tyle powinno kosztować coś, co ma tylko podszewkę, koronkę i sznurek, nawet fiszbinów czy usztywnienia. Bądź, co bądź - jak dla mnie bardzo ładne to coś i wygodne, więc polecam trochę "posznupać" na przecenkach... :) A wam udało się coś upolować?
PS. Chociaż szczerze się przyznam, że bardziej wolę strój z poprzedniego plażowego postu (link), bo mogę ściągnąć ramiączka, żeby się dobrze opalić, no a przy tym to zostaje mi tylko opcja toples :D.









Góra (top) - Cubus
Dół (bottom) - H&M


20 komentarzy:

  1. Swietnie wzglada calosc. tez zawsze kupuje wszystko osobno. kayde z innej prarafi.

    OdpowiedzUsuń
  2. szalejesz :):*


    ______________________
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    nowy look! z idealną sukienką na lato !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny ten strój i to jeszcze za tak niska cenę.

    OdpowiedzUsuń
  4. bosko wyglądasz ♥ figura cudowna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. No to mnie przebiłaś, ja mam z Lidla za 34 zł :) Piękną masz figurę Kochana, do pozazdroszczenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HA! Mimo wszystko ja nie wpadłabym na to, że w lidlu można znaleźć fajny strój kąpielowy i to w takiej cenie - wow!
      Dziękuję, buziaki :)

      Usuń
  6. ach wyglądasz cudownie;) boska figura:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny ten strój i piękna opalenizna :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. mój strój ( w auchan) kosztowała w sumie ok 30 i kupiłam 2 różne wzory;) Twój jest super i piękne zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko korzystać jak takie okazje! Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  9. Świetne zdjęcia! :) A kombinacja ze strojem wyszła znakomicie! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz fantastycznie! Oj tak czasem warto poświęcić czas na wyprzedaże :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia! A ta figura... fiu fiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że się podoba. Dziękuję i pozdrawiam! :)

      Usuń
  12. Śliczny kostium, pasuje Ci ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna masz figurkę i śliczny ten strój ;)

    OdpowiedzUsuń