Brązy i czerwienie, czyli żywe kolory jesieni!




Liście dopiero zaczynają zmieniać kolory, ale ja już całkowicie w barwach jesieni :). Mimo, że ta pora roku w ogólnym odbiorze uchodzi za nieco ponurą, to jej początki są iście kolorowe i ja też dziś jestem energetyczna, ku zaskoczeniu porównując z poprzednią, całkowicie szarą stylizacją. Nie każdemu takie połączenie barw przypadnie do gustu, ale wystarczy tylko czerwony płaszczyk zamienić na czarny, szary, bądź brązowy i bedzie zdecydowanie bardziej klasycznie :). Podobno m.in  czerwienie i miedziane kolory rządzą tej jesieni, więc nic tylko ubierać :). 










Botki (boots) - DeeZee
Spodnie (Pants) - Stradivarius
Bluzka (blouse) - Stradivarius 
Zegarek (watch) - Daniel Wellington
Płaszcz (coat) - Romwe
Torebka (bag) - Fabiola 



24 komentarze:

  1. ale cudny płaszczyk!! cała stylizacja jak najbardziej mi sie podoba ;)

    oczywiście, głosik oddany, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. połączenie kolorystyczne jest idealne:) wyglądasz super!

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. płaszyk meeeega!:D

    OdpowiedzUsuń
  4. całość idealna !
    zapraszam do mnie hivivien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zestawienie kolorów <3
    Zapraszam serdecznie na nowy, urodzinowy post!♥
    bitherphobia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Brązy są piękne :), czerwień je świetnie ożywia. Super look :) !

    OdpowiedzUsuń
  7. super stylizacja - gratulujemy ;)

    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK

    Pozdrawiamy i przesyłamy dla wszystkich czytelników

    KOD RABATOWY: STEEZYOFF

    WAŻNY NA CAŁY ASORTYMENT (10 % zniżki)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne połączenie, wspaniały płaszczyk! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny look w kolorach jesieni - bardzo Ci pasuje ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zagłosowałam z przyjemnością i będę to robić codziennie ale prosiłabym o to samo :-) też biorę udział w tym wydarzeniu http://lubelskie.naszemiasto.pl/plebiscyt/karta/olga,29521,1462711,t,id,kid.html
    Ps. śliczna stylizacja, płaszcz piękny :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale mi się podoba to połączenie kolorystyczne <3 Dawno nie widziałam tak fajnej, bądź co bądź kolorowej stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie! Nawet nie wiedziałam, że brąz z czerwienią może się tak cudownie komponować!
    Pięknie!

    http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bardzo lubię odcienie brązu.

    OdpowiedzUsuń
  14. cuuudowna stylizacja! wyglądasz fantastycznie i jesteś przeepiękna <3
    włosy <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolorystyka jest idealna, powodzenia w modowej bitwie miast;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Love this semi casual outfit! :)

    And that red coat is really cool! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje kolorki!!! Wszystko na tak, tylko buty bym zmieniła na bardziej odpowiednie na tę porę roku! :) Zapraszam też do mnie: http://anulapl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. genialne połączenie kolorystyczne, brązowe spodnie chodzą za mną od dawna

    OdpowiedzUsuń