Szare botki za kolano - jak je nosić?



Botki za kolano to niewątpliwie hit, który powraca i w tym sezonie - nic dziwnego, są efektowne, kobiece i praktyczne, gdy chcemy założyć sukienkę, spódniczkę czy spodenki w zimne jesienne dni. W poprzednim wpisie mogliście podziwiać czarne i na obcasie (link), natomiast tym razem - w ulubionych szarościach i na płaskiej podeszwie, dzięki czemu sprawdzą się idealnie na co dzień. Zestawiłam je z dopasowaną basic'ową sukienką, na którą narzuciłam oversizową kamizelkę - obie rzeczy bardzo lubię i dobrze mi się je nosi, więc jest i komfortowo, stylowo i nieco nonszalancko. Wisienką na torcie jest mała, skórzana fabioletka, która przełamuje cały szary look. No i oczywiście ja jak zwykle z roztrzepanymi włosami i jak to również często bywa - bez makijażu, dlaczego? bo po prostu jakoś tak zawsze brakuje mi czasu :D.


Instagram











Torebka (bag) - Fabiola
Botki (boots) - DeeZee
Sukienka (dress) - Shein
Kamizelka (vest) - Regina di Milano



32 komentarze:

  1. Masz to cos w sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Love the whole look!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam je ale na obcasie;) mimo tego, że są piękne szybko się ich pozbyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, nie myślałam ze szary moze tak fajnie wygladać. nie wiem czemu ale na pierwszy rzut oka przypominasz mi troche ewe chodakowską, z twarzy. U mnie nowy post o inspiracjach z tumblera. Zapraszam na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. swietne buciki!! ;) tyle szarości ! super ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty jesteś bez makijażu? Acha... :))))) to bardzo Ci fajnie.
    Zestaw ekstra. Zsuwają Ci się te kozaki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdążyłam sobie jedynie musnąć policzki różem :P
      A co do kozaków, to nie zsuwają się :) mimo, iż są troszkę za szerokie na moje nogi, ale z tyłu jest wiązanie i można je trochę "ścisnąć".
      Pozdrawiam cieplutko!:)

      Usuń
  7. fantastycznie wyglądasz:) kozaki są śliczne;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. idealnie! i jaka cudowna bez makijazu :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Chociaż mogłabym wyglądać lepiej, mam cerę mieszaną z niedoskonałościami, co prawda nie jest źle, ale trochę to widać :(

      Usuń
  9. Kochana genialnie wyglądasz! Kamizelka pasuje tu świetnie i uzupełnia całość. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne paznokcie zapraszam do mnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW, wyglądasz wprost olśniewająco! Szary to jest Twój kolor! Buty KOT! <3

    Zapraszam do siebie pozdrawiam :) i obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko w tej stylizacji jest perfekcyjne! Szary pięknie podkreśla twoją opaleniznę:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Idealnie pasuje na chłodniejsze jesienne dni :) Świetnie :) wszystko wyśmienicie dobrane :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Perfekcyjnie, świetna całość! )

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna jesteś dziewczyno! :)

    Zapraszam do siebie: www.dietabezwysilku.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny zestaw w tzw. gołębim kolorze. Wyglądasz cudnie, chociaż lubię Cię w ostrzych barwach lub bieli;) buty mam ale na obcasie;)))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! A co do bieli - masz rację, uwielbiam ją bardzo! :) Buziaki!!

      Usuń
  17. pięknie wyglądasz w tych prostych włosach !

    OdpowiedzUsuń
  18. Fenomenalnie dobrałaś wszystko do siebie :) Poluję nad butami właśnie w szarościach, rewelacja kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  19. ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie wygladasz , bardzo podobają mi się botki <3
    http://krze20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz Kochana obłędnie!!<3 Jestem zakochana w tej stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  22. Buty lecą na moją listę must have ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja muszę zainwestować w tego typu buty. Bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń