Hello Summer: Mallorca | Ślub na plaży? Oto propozycja sukienki!



Pewnie myśleliście, że to już koniec zdjęć z Majorki? Nic bardziej mylnego! Zostawiłam wisienkę na torcie, czyli moją ulubioną sesję z wyjazdu. Zdjęcia zostały zrobione na plaży w Porte De Alcudia wieczorową porą, gdy ludzi trochę ubyło, morze ucichło, zrobiło się spokojnie, nastrojowo - po prostu pięknie. Nigdy nie przestanę się zachwycać Majorką, to były najpiękniejsze wakacje! Co do mojej koronkowej kreacji - bo właśnie tak bym ją nazwała, znalazłam ją w h&m, a gdy przymierzyłam, to byłam pewna - biorę! Ja prezentuję ją w wersji bardzo plażowej, ale dobrym wyjściem jest ubranie pod nią prostej białej sukienki w krótkiej wersji, wtedy nada się na bardziej wyszukane okazje... Pokusiłabym się nawet o stwierdzenie, że jeszcze kilka dodatków, odpowiednie uczesanie i byłaby to idealna sukienka na ślub na plaży - dla mnie perfekcyjna! No i w cenie sieciówkowej :) 



Instagram
















22 komentarze:

  1. masz coś w sobie!

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zdjęcie! Super wyglądasz!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :*
    www.hand-md.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uważam, że z halką pod spodem ona by się nadała nie tylko na ślub na plaży, ale i taki zwykły, nieplażowy ;)
    Bo ja jestem zwolenniczką niebanalnych na ślub kreacji ;)

    piękna jest!
    i Ty w niej pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi sie podoba ta propozycja.

    OdpowiedzUsuń
  5. wow wyglądasz obłędnie:) piękna sukienka:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie wyglądasz , jak bym kiedyś wychodziła za mąż to właśnie marzy mi się sceneria na plazy ;)
    http://krze20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe zdjęcia, świetna całość! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prosta, przepiękna! Gdybym miała w planach ślub na plaży, pewnie bym się nad nią zastanowiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. perfekcja :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna ta sukienka <3 i super zdjęcia!
    Zapraszam do siebie - www.urodowaobsesjonatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna sesja ,zdjęcia i ta sukienka <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekna sukienka i klimatyczne zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna sukienka, a Ty wyglądasz w niej bajecznie :)

    www.emynia.com

    OdpowiedzUsuń