Intensywna czerwień, jak ją nosić?





Powoli przechodzę w jesienne tony... :P W tym look'u główną rolę odgrywa czerwień, ciemna i intensywna. To odważny kolor, może nadać stylizacji zarówno "pazura", jak i szyku. Idealnie komponuje się z bielą i czernią, ale także z szarościami i beżem. Elegancję przełamałam "dziurawymi" spodniami, ale wystarczy je zamienić na chociażby cygaretki i formalny outfit do biura gotowy. A nie! Koniecznie zapięłabym jeszcze koszulę! Nonszalancki i nieco zadziorny efekt, jaki ja chciałam tutaj uzyskać, do pracy raczej nie jest wskazany :P. Spójrzcie tylko na te szpilki... na nodze wyglądają wprost nieziemsko!


Instagram


 




Spodnie (Pants) - TUTAJ/HERE
Kurtka (Jacket) - Bershka
Koszula (Shirt) - h&m
Szpilki (Heels) - Labotti


34 komentarze:

  1. Szpilki i kurtka podbily moje serducho !

    Super, Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  2. ale seksownie wyglądasz w tym zestawie! rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :) mogłabyś powiedzieć jaki masz rozmiar spodni ? :D (s,m,l ? ) Przepiękna stylizacja jak i Ty :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! Rozmiar spodni to S :) i baardzo dziękuję za miłe słowa, pozdrawiam! :))

      Usuń
    2. Dziękuje za odpowiedź :* a mogłabyś mi jeszcze powiedzieć czy są bardzo rozciągliwe bo mam problem z tym ,który rozmiar zamówić ;d Pozdrawiam :*

      Usuń
    3. Rozciągliwe są, ale nie jakoś bardzo :). Moim zdaniem dość fajnie dostosowują się do sylwetki :). Pozdrowienia <3

      Usuń
  4. Przepiękna "niegrzeczna" klasyka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega kobieco! Bardzo mi się podoba, a szpilki obłędne:).

    OdpowiedzUsuń
  6. jak zwykle idealna;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Elegancja przełamana spodniami z dziurami zawsze mnie urzeka i uważam to za pewien akt modowej odwagi, bo nie każda dziewczyna ubierze się w ten sposób. Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja. Masz super figurę:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie wyglądasz ;) boskie spodnie, kurtka i buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz, uwielbiam takie zestawy z pazurem ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna kurtka, szczególnie jej kolor, choć wydaje mi się trochę przykrótka

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam czerwień w wbrem pozorom nie jest to prosty kolor, Ty wyglądasz w nim świetnie;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. trafiłaś w mój gust idealnie ! lubię Cię w takim wydaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialnie wyglądasz! :-) Elementy stroju są super do siebie dopasowane:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialne zestawienie ;) pięknie wyglądasz ;)

    www.vixenfashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. jeeeny! prześlicznie wyglądasz :)) kolory ♥ drapieżnie!

    OdpowiedzUsuń
  17. I buy this jeans too!!! I LOVE them!

    www.rokolla.blogspot.ro

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wyglądasz !! :) Rewelacyjnie leżą na Tobie te spodnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wyglądasz, a nogi masz obłędne ;) możesz powiedzieć jaki rozmiar masz tych butków? :) pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie wyglądasz, a nogi masz obłędne! Powiedz jaki rozmiar masz szpilek? :) pozdrówki :**

    OdpowiedzUsuń
  21. REWELACJA !!
    Wyglądasz na maksa kobieco i sexi, a czerwone dodatki czy akcenty to mega zmysłowa gra dla oka <3
    Absolutnie świetny outfit !!! Dla mnie ideał :***

    Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń