Lace Up Blouse & Shoes



To już ostatnie okazje na założenie szortów i sandałków, oczywiście te pierwsze można jeszcze nosić razem z rajstopami w chłodniejsze dni, ale wiadomo - to już inna bajka. Biel w głównej mierze też raczej jest o wiele chętniej przez nas ubierana wiosną i latem, więc i z nią jako "główną bohaterką" również się powoli żegnamy.
W ramach ostatniej stylizacji w krótkich spodenkach, dostałam od Was tyle pochwał i ciepłych słów odnośnie mojej figury, a przede wszystkim nóg, że zamierzam ową część garderoby nosić o wiele częściej, jeśli to tylko będzie możliwe :P. Bardzo często pytacie mnie również o to co robię, by tak wyglądać, dlatego intensywnie zastanowię się nad postem na ten temat, a może i nawet wprowadzeniem całej serii. Byłoby to urozmaicenie zarówno dla Was, jak i dla mnie samej...:) Sznurki, sznureczki dzisiaj górą i uczesanie mam troszkę inne - z przedziałkiem na środku.


Instagram






 





Torebka (Bag) - Fabiola
Szpilki (Heels) - Deezee
Bluzka (Blouse) - TUAJ/HERE
Spodenki (Shorts) - New yorker
Marynarka (Blazer) - Frontrowshop


30 komentarzy:

  1. Ale tu fajnie te podlokowane włosy wyglądają :) razem z tym sznurowanie na piersi dają taki bardzo kobiecy, romantyczny efekt ;)

    pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pięknie wyglądasz, wszystko świetnie dopasowałaś, a loczki jeszcze bardziej dodają Ci uroku :-) No i świetna ta marynarka XXL :-) A ja uwielbiam szarość z bielą :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak cudownie! te buty są piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle przepięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale jesteś piękna!! Wszystko jest w tobie perfekcyjne!
    buziaki, Monia

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wyglądasz, masz super figurę <3
    Zapraszam na nowy post, a w nim podsumowanie mojego wyjazdu ♥
    Pozdrawiam serdecznie! bitherphobia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze, chyba się skuszę na taką bluzkę :) Piękna jest i Tobie w niej pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgrabna piękna, po prostu Kobieta z klasą...

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam te buty i bardzo je lubię, Twoja stylizacja jest bardzo kobieca i zmysłowa;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze perfekcyjnie! Pięknie Ci w tych włosach <3

    http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie wyglądasz! Szorty są dla Ciebie stworzone :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow, wow, wow!
    Wyglądasz super sexy, ale i klasycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Całość świetnie wygląda. W szczególności podoba mi się bluzka i torebka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz po prostu pięknie :)
    Buty <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądasz.Śliczna torba i buty:)

    OdpowiedzUsuń
  16. You look gorgeous in those shorts! :)

    Love the heels too! :D

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie buty i torebka najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wyglądasz, super buty!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wyglądasz! :) kiedy zakupiłaś szorty w new yorkerze??:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Jakieś 2 tygodnie temu, na promocjach :).
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  20. Kurcze to może jeszcze coś wygrzebię u siebie :) dziękuję Ci :))) pozdrówki!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacyjne masz stylizacje! Dodaję do obserwowanych. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądasz prześlicznie!
    Jak dla mnie stylizacja idealna!
    Buty -śliczne

    Pozdrawiam i obserwuję :*
    Zapraszam http://paulina-juni.blogspot.com - dopiero zaczynam , mam nadzieję,że wpadniesz :)

    OdpowiedzUsuń