Jeansowe szorty i prosta koszula



Witam Was dzisiaj z nieco odważniejszą stylizacją, zarówno za sprawą krótkich spodenek, dekoltu, jak i szpilek "z pazurem". Uwielbiam takie koszule jak ta - proste i klasyczne, nigdy nie zawodzą i można je nosić naprawdę na wiele sposobów. To samo jest z jeansem, od lat na topie i końca jego sławy raczej próżno wróżyć. Troszkę nietypowym elementem jest tutaj biżuteria - stanowi naszyjnik i dodatkowo oplata biodra, jest to bardzo ciekawe rozwiązanie i alternatywa dla zwykłych łańcuszków. No i... buty! Kropka nad "i" bez wątpienia, bardzo przyciągają uwagę innych (sprawdzone), a na dodatek albo przede wszystkim, są wygodne!:) PS. Nie wiem czemu ucina mi zdjęcia z prawej strony, jakiś błąd w html, pracuję nad tym. :)


Instagram









Koszula (Shirt) - TUTAJ/HERE
Spodenki - (Shorts) - New Yorker 
Naszyjnik (Necklace) - TUTAJ/HERE
Szpilki (Heels) - DeeZee
Torebka (Bag) - Mango


33 komentarze:

  1. Masz nieziemską figurę, którą powinnaś zdecydowanie częściej prezentować w takich zestawach :)
    Buty jak i koszulą są moimi faworytami :)
    XX

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć, dziękuję! :)
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  2. O masz te cudowne buciki! Nie ma co teraz juz mnie przekonałas ze je zamowie :)

    _______________________
    Fashion makeup i
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz rewelacyjnie, koszula jest świetna i szorty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastycznie wyglądają te spodenki z tymi właśnie butami przy Twoich nogach!

    super!

    OdpowiedzUsuń
  5. wygladasz cudownie ;)
    zapraszam, pink--place.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem na tak, jeśli chodzi o całość, ale spodenki same w sobie są dla mnie trochę zbyt kuse.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, są odważne - trochę "zaszalałam" :).
      Buziaki!

      Usuń
  7. Wow! Wow i na stylizację i na figurę. Tyle! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza stylizacja z krótkimi spodenkami i szpilkami, która mnie się podoba. Jestem w szoku - zawsze byłam przeciwnikiem takich połączeń :D

    Pozdrawiam,
    Gosha B.
    ______________________
    www.tufafin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacja;) buty bardzo mi się podobają;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie, sexownie, kobieco..wszystko mi się podoba!!! Wyglądasz jak milion dolców !!! Buty tez juz mam tylko bordowe, mega wygodne :)

    Miłego wieczoru !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, dla mnie także są bardzo wygodne jak na szpilki :).
      Dziękuje, bardzo mi miło! Przesyłam uściski!

      Usuń
  11. Wygladasz swietnie!

    patyskaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. rewelacyjnie wyglądasz, bardzo sexi i ponętnie! pzdr

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz idealnie! Koszula jest świetna, buty są boskie! A figury można tylko pozazdrościć. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz w tym zestawie;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio kupiłam identyczne szorty za 2zł w SH i jak tu ich nie uwielbiać!? <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łał! No to ja dałam dość duuużo więcej niestety;p ale okazję wyłapałaś! <3

      Usuń
  16. Jaka figura, super wyglądają te spodenki w połączeniu z tymi szpilkami, genialna stylizacja ;)
    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny zestaw. Koszule w prążki są najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow! wyglądasz rewelacyjnie ! uwielbiam takie spodenki :)

    www.emynia.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz OBŁĘDNIE pięknie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta stylizacja jest rewelacyjna! Powalasz na kolana :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow, ale świetnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  22. ha ha jak na czerwonym dywanie!;) zestaw na 6!;) mam te kozaki ale jeszcze nie nosiłam - tylko w kolorze bordo;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń