5 powodów, dla których warto odwiedzić Majorkę!




Za oknem pogoda nie jest najlepsza i w najbliższej perspektywie raczej zmian trudno oczekiwać, dlatego fajnie jest wrócić pamięcią w piękne, ciepłe miejsce, jakim była Majorka. Czytelnicy mojego bloga mogli się już przekonać jak bardzo zauroczyła mnie ta wyspa. Wszystkie posty możecie zobaczyć tu: LINK.  




Dlaczego moim zdaniem warto wybrać się na Majorkę? Moja subiektywna opinia i własne spostrzeżenia. Oto 5 powodów przemawiających "ZA"!

1. Plaża i morze
Coś niesamowitego, ile razy oglądaliście zdjęcia idealnych plaż, wód i myśleliście sobie "wooow, jak cudnie, chciałabym tam być"? Tam tak jest naprawdę! Ile razy rozczarowaliście się jadąc na wczasy, gdzie miało być bajecznie i idealnie, a zamiast tego były glony, syf i zielona woda? Ja wiele, dlatego tym bardziej długo nie wyjdę z zachwytu nad tym miejscem. Tutaj rozczarowanie Wam nie grozi :).








2. Klimat, atmosfera
Niestety nie mam zbyt dużo zdjęć architektury, która moim zdaniem najbardziej oddawała klimat Hiszpanii, trochę utrudniał mi robienie zdjęć obiektyw 50mm, ale nie mogę narzekać, bo mimo wszystko spisał się świetnie. Wracając jednak do tematu, uliczki, wielkie wystawione donice, hacjendy, wioski ukryte w górach - te i wiele, wiele innych czynników sprawiało, że czuć było tę niesamowitą atmosferę, kulturę tego miejsca.






3. Góry i morze w jednym
To ogromny atut i spełnienie marzeń dla tych, którzy kochają zarówno morze, jak i góry. Mimo, iż nie są to góry wysokie (najwyższy szczyt to Puig Major, jego wysokość to 1445 m n.p.m.), to myślę, że każdy będzie zadowolony z pejzaży, jakie tworzą. Przepiękne widoki, które nacieszą każde oko.










4. Port de Alcudia
Ta malowniczo położona miejscowość z portem jachtowym była moją bazową wypadową. Polecam ją również bardzo rodzinom z dziećmi (zwłaszcza z tymi mniejszymi), w zatoczce woda jest wyjątkowo płytka, a idąc w głąb dosięga co najwyżej nad kolana. Blisko stąd do historycznej Alcudii, w 20 minut pieszo możemy się znaleźć w zupełnie innym otoczeniu - starego miasta.










5. Stolica, czyli Palma de Mallorca 
Tutaj znowu zachwycił mnie fakt, że jest ona położona przy morzu, co niewątpliwie staje się jej wielkim atutem. Katedra, uliczki, zaułki, port - naprawdę jest co zwiedzać, jest co zobaczyć. Mi zabrakło niestety czasu na wszystko, ale to dobrze - kolejny argument, żeby jeszcze tu wrócić :).










Instagram

23 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia, a Majorka cudowna, najlepsza z moich dotychczasowych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne widoki, aż chciałoby sie tam teraz być. Wyglądasz wspaniale w tej białej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Majorka - marzenie! :) Wygląda pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie tam jest! jeszcze piękniejsze zdjęcia :D
    zazdroszczę ;c

    OdpowiedzUsuń
  5. aaaaa przepięknie tam jest:) zazdroszczę....:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, aż mi się zachciało tej majorki <3 :)


    http://diylaboca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuuuję <3
    A co do białej sukienki, to nie sukienka :P Spódnica i top (a nawet w zasadzie góra ze stroju kąpielowego) z kolekcji h&m :).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie... nigdy tam nie byłam i bardzo mnie zachęciłaś na wyjazd na Majorkę :) Piękne zdjęcia, cudowna Ty... jest ogień! Miło się ogląda takie widoki kiedy za oknem szarówa. pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudnie wyglądzasz www.fitnessizycie.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. ale tam pięknie! Jeszcze tam nie byłam, choć przeglądałam ofert na Majorkę i myślę, że wkrótce też się wybiorę! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. O na Majorce jeszczenie byłam, może kiedyś w przyszłości się wybiorę :) pzdr

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne zdjęcia! Z pewnością zachęcają do wyjazdu;)

    OdpowiedzUsuń
  13. masz boskie ciało, pozazdrościć :)

    http://sazidonna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ się cieplutko zrobiło. Planuję jechać ze znajomymi na Majorkę, może w nast roku:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia, cudowny klimat i widzę że nawet sporo się opaliłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też tam byłam :) Cudownie ! <3
    Tylko polecam jechać całkiem pod koniec czerwca, nie wcześniej, ponieważ wieczorami i nocą było bardzo zimno,a w ciągu dnia było różnie ze słońcem :P

    OdpowiedzUsuń