Sukienka w kształcie litery A




Chciałam do całego look'u ubrać szpilki, ale to naprawdę nie był mój dzień na nie, zdecydowanie wolałam coś wygodniejszego, no i w zasadzie dobrze wyszło - wyszedł bardzo wygodny outfit na co dzień. Różne odcienie szarości zawsze się ze sobą dobrze komponują, a wraz z nimi - burgund/czerwień. Bardzo polubiłam się z tą sukienką - miałam ją na otwarciu salonu Ecco, zestawioną właśnie ze szpilkami (LINK). Tym razem jest to propozycja na zimniejsze dni, jak widać można ją nosić także ze spodniami, a więc nadaje się prawie na każdą porę roku (z racji materiału, w lato byłoby w niej zdecydowanie za ciepło). Tego typu sukienka pasuje na każdy rodzaj sylwetki, zwłaszcza kiedy mamy coś do ukrycia, ja nie mam :P, ale tak dobrze się ją nosi, że z pewnością zostanie na dłużej w mojej szafie! 


Instagram










 

Sukienka (Dress) - Mohito 
Spodnie (Pants) H&MŻakiet (Blazer) - FrontRowShop
Torebka (Bag) - Fabiola 
Buty (Shoes) - Adidas Originals


25 komentarzy:

  1. Ta sukienka jest piękna, Iwonko!
    Mogę być nieobiektywna, bo właśnie takie fasony sukienek lubię najbardziej, ale podobasz mi się w niej - ogromnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka przepiękna :)
    Z przyjemnością obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  3. Marynarkę znam :) zazdroszczę Ci jej 😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz nieziemsko, sukienka bardzo Ci pasuje mimo że nie masz nic do ukrycia nadprogramowego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ten zestaw, świetne formy i doskonałe barwy, tak jak lubię. Jedyne, co psuje efekt, to ta torebka, jest niefajna, odkształca się i wygląda trochę tandetnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzadko sukienki w kształcie litery A sprawdzają się u kobiet. Natomiast dzięki temu, że jesteś szczupła wyszło to ok.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wygląda ta sukienka w połączeniu ze spodniami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubie takie odcienie szarości.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna sukienka i bardzo fajnie wygląda ze sportowymi butami ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie! bardzo ładna sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam sukienki o takim kroju. Czuję się w nich bardziej kobieco niż w obcisłych, krótkich czy wydekoltowanych. A do tego, jak widać, świetnie komponują się z zestawami eleganckimi, jak i na luzie. Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz cudownie śliczne zdjecia ;)
    http://krze20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Całość jest cudowna!

    http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. I bardzo dobrze, że założyłaś do tej sukienki płaskie buty, bo ze szpilkami byłoby zbyt banalnie i przewidywalnie, a tak to większość pewnie się zaskoczyła :)
    Burgund jest tutaj idealnym towarzystwem dla szarośi- super, ,że go dodałaś, bardzo fajnie ożywia i wprowadza nieco zamieszania :)
    Super wyglądasz kochana! :)

    pozdrawiam :)
    Daria.
    P.S. robiłaś co z wlosami? bo są jakieś inne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobrze się stało z tymi szpilkami :P strasznie fajnie Ci w tym luźnym zestawiku :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukienka pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. super, dobrze, że nie ubrałaś szpilek :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestes przeurocza *.*
    Zestaw idealny ;) czasami warto postawić na luz i wygodę.

    Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  19. Czy to jest ta sukienka, ale w innym kolorze? Chyba nie? :(
    http://www.mohito.com/pl/pl/collection/all/sukienki/on718-90x/straight-cut-dress

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie to jest inna, bo ta, którą ja mam na sobie kosztowała chyba 129zł :)

      Usuń