Niebieski z czerwienią - dwa niepasujące do siebie kolory?




Niebieski z czerwienią, to wbrew pozorom eleganckie połączenie - zależy jak zestawiamy poszczególne części garderoby. Moją dzisiejszą propozycję podciągnęłabym pod "codzienną elegancję", nie jest formalna, ale też nie całkiem basicowa. Szpilki wyglądają fantastycznie i bardzo je lubię, bo niewątpliwie robią "wow", ale tego dnia byłam na nie skazana cały dzień i pod koniec owego dnia lubiliśmy się nieco mniej :(, bądź co bądź nadal się nad nimi zachwycam - wyglądają bardzo kobieco. Ostatnio ciągle widzieliście mnie w prostych włosach,  a tym razem, ot co - taki trochę pudelek ze mnie :P.

Instagram









Zegarek (Watch) - DanielWellington
Płaszcz (Coat) - Tutaj/Here
Koszula (Shirt) - Tutaj/Here
Szpilki (Heels) - Labotti 
Jeans - Tutaj/Here


28 komentarzy:

  1. Nie widziałem, że jesteż mojego miasta hehe :))
    Wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjęcia w tej scenerii wyglądają świetnie ! sama muszę się tam wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie, ja też jeszcze z pewnością się tam pojawię na zdjęcia :)

      Usuń
  3. postawiłaś na marynarskie kolory, to nie mogło się nie udać ;d <3

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne połączenie ;) jeans i czerwień ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No coś Ty!
    mnie się zawsze wydawało, że czerwień i błękit są dla siebie stworzone!
    a jeszcze jak się biel do nich doda, to już w ogóle!

    moim zdaniem nie ma ładniejszego połączenia - owszem, czerwień z czernią na przykład wygląda niesamowicie elegancko, ale z niebieskim wypada równie szałowo!

    Także - jest super :)

    i pięknie Ci w lokach, Iwonko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. idealne połączenie kolorystyczne;) pięknie wyglądasz:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeeeej kochana Ty to jesteś taka zgrabniocha, że za każdym razem zamiast skupić się na zestawie, któty nam prezentujesz, to nie mogę oderwać wzroku od Twojej figury i pięknych, szczupłych nożek <3
    zestaw już widziałam na FB, mi bardzo się podoba ta kolorystyka, moim zdaniem, fajny duet razem tworzą :)

    pozdrawiam :)
    DAria

    OdpowiedzUsuń
  8. Te kolory idealnie do siebie pasują :) A Ty wyglądasz fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakochalam sie w tej stylizacji , meeeega i te szpilki masakra super sa!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wcale nie wyglądasz jak pudel! :) Pięknie Ci w takich włosach :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim zdaniem czerwony kolor z niebieskim polaczony odpowiednio mo ze swietnie wygladac.Tak jak u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się takie połączenie kolorów :)
    Wyglądasz świetnie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny pudelek :) Ślicznie Ci w łóżkach. A zestaw? Co tu dużo mówić, genialny jak zawsze! Ja osobiście uwielbiam łączenie czerwieni i niebieskiego.
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Idealne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń