Country girl, czyli jeans i krata!





Niewątpliwie taka krata w połączeniu z jeansem, kojarzy mi się trochę z taką "country girl", może trochę z taką spoko dziewczyną z sąsiedztwa. Dobra, odpuśćmy skojarzenia :D. Botki za kolano - przyznaje się bez bicia, że to moja... 3 para. Bardzo przypadły mi do gustu i są niezwykle funkcjonalne, zwłaszcza jeśli ktoś jest zmarzluchem jak ja. Idealnym wykończeniem jest tutaj torebka, która od pierwszego zobaczenia wpadła mi w oko. Prosta, klasyczna, elegancka, nieco zahaczająca o męski styl - z nowej kolekcji Ecco. W piątek miałam okazję być na evencie, związanym właśnie z otwarciem pierwszego na świecie salonu, wyłącznie ze skórzanymi akcesoriami marki, a więc za niedługo spodziewajcie się ciekawej relacji z wydarzenia.


Instagram







Torebka (bag) - Ecco
Koszula (shirt) - Zara 
Spodenki (shorts) - New yorker
Botki (boots) - Tutaj/Here




20 komentarzy:

  1. Cudowna koszula i botki <3
    http://krze20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. połączenie kraty z jeansem to najlepszy zestaw :)

    _________________
    perfect look
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW! Jak dla mnie idealne połączenie :)
    Koszula-boska!
    Buty-cudo!

    Pozdrawiam i obserwuję :*
    Zapraszam http://paulina-juni.blogspot.com - dopiero zaczynam, może wpadniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow wyglądasz fantastycznie a zestaw jest perfekcyjny:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ kochana masz zgrabne nóżki! Przepięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszula z najnowszej kolekcji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam ją już chyba ponad 3 miesiące temu, ale Zara ma często takie podobne koszule :)

      Usuń
  7. świetnie wyglądasz ;D
    buty są mega mega megaa! ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Założę się, że to nie ostatnia Twoja para :D pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz coraz lepiej;)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne włosy i piękna stylizacja! :)
    Jak dbasz o swoje włoski?

    Zapraszam również do siebie - www.dietabezwysilku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na żywo wcale nie są takie śliczne, to co widać (ten blond) - to nie ombre, tylko odrosty. Zapuszczam już trochę czasu, żeby odrosły mi swoje - fryzjerka 2 lata temu bardzo mi zepsuła włosy... Teraz po prostu nie katuje ich niczym :) Jeśli chodzi o kosmetyki to szampon baby dream z rossmanna, odżywka gliss kur i od czasu do czasu olejek araganowy :)

      PS. Bardzo dziękuję, pozdrawiam cieplutko!:)

      Usuń
  11. wyglądasz perfekcyjnie, a Twoje nogi są cudne <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Prosty, acz przyciągający wzrok zestaw i te noooogi! :)P

    OdpowiedzUsuń