Otwarcie pierwszego na świecie salonu Ecco Leather Goods w Krakowie



2 października miałam przyjemność uczestniczyć w otwarciu salonu Ecco Leather Goods w Galerii Krakowskiej, to pierwszy salon na świecie wyłącznie ze skórzanymi akcesoriami marki Ecco. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona zarówno samym wydarzeniem, atmosferą, jak i kolekcją i design'em salonu.


Sam salon utrzymany jest w duchu skandynawskiego design'u, minimalizm i cudowna - zarazem ciepła atmosfera w jednym. Wszystko jest tutaj przemyślane i perfekcyjnie wykończone, co widać i czuć od razu po wejściu do salonu. Natomiast jeśli chodzi o wybór torebki - profesjonalnie doradzą świetne, uśmiechnięte dziewczyny :).

W ofercie torebek Ecco każdy znajdzie coś dla siebie, ja uwielbiam klasykę, elegancję i funkcjonalność i tym się głównie kierowałam przy wyborze swojej, jestem osobą wiecznie wszędzie "biegnącą", ale lubię przy tym wyglądać stylowo. Myślę, iż właśnie kobiety takie jak ja - w ciągłym ruchu, z pasją i energią, z pewnością zakochają się w tych torebkach. Ich ponadczasowość, a przede wszystkim jakość determinuje fakt, iż będą one nam służyć na pewno przez długie lata. Każda z nich jest wyjątkowa i wykonana z najwyższej klasy skór i elementów.




Na oficjalnym otwarciu salonu i prezentacji kolekcji Jesień/Zima 2015 pojawiłam się razem z Cammy oraz Asią z bloga Szafa Sztywniary, w wydarzeniu uczestniczyły także Magda Steczkowska, Anna Matysiak i Agnieszka Więdłocha. Bardzo ciekawym punktem było stoisko kuśnierskie, gdzie z małą pomocą można było własnoręcznie wykonać swój skórzany portfel, czy też kosmetyczkę - bo właśnie do tego celu zaadaptowałam małe dzieło. 

Jeśli chcielibyście zobaczyć i dowiedzieć się znacznie więcej o samym otwarciu, jak i marce i jej "nowym dziecku", to zapraszam do obejrzenia filmiku, w którym to także m.in ja wypowiadam się na wspomniany temat: LINK (co prawda nadaje się przed kamerę jak... aa nie będę kończyć :D). Pojawiliśmy się również w CO ZA TYDZIEŃ, a więc kto ma ochotę, niech również zagląda: LINK



Podsumowując, jestem zachwycona jakością, krojem, kolorami i pomysłem na całe nowe przedsięwzięcie, jakim jest Ecco Leather Goods. Polecam zajrzeć do salonu, pooglądać i trochę podotykać, będziecie pod wrażeniem :). 



 








Miałam na sobie sukienkę z najnowszej kolekcji Mohito, idealna na zimę - świetnie komponuje się również ze spodniami, naprawdę! Małą skórzaną torebkę od Fabiola, lakierowane szpilki od Labotii, naszyjnik z symbolem karmy od Laoni oraz bransoletkę - Yes.



10 komentarzy:

  1. Oh, przepięknie wyglądałaś, oczu oderwać od Ciebie nie można :)

    Cudownie prezentowała się także Magda Steczkowska!

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wyglądałaś ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. jak będę w galerii to na pewno tam zaglądne;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczną miałaś sukienkę!! *.*
    Bardzo ładnie wyglądałaś ;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyglądałaś! Jak będę w Krk to koniecznie muszę się tam wybrać:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja! Wspaniale wyglądasz, wszytko dobrane perfekcyjnie - a sklep na pewno odwiedzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oo jak będę w krakowie to z pewnością tam podejdę ;-) może w rzeszowie też będzie kiedyś ;-) pięknie wyglądałaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. No no... rozkrecasz sie, gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądałaś fenomenalnie! Piękny event i piękna Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie! Pięknie się prezentowałaś!

    OdpowiedzUsuń