PONCHO - jesienna alternatywa dla płaszcza



Standardowe, pierwotne poncho, wykonane jest z prostokątnego kawałka tkaniny (z bawełny lub wełny) z wycięciem po środku na głowę, jednak moda lubi przekształcać wszystko na własne potrzeby, dlatego też z czasem powstało wiele wersji poncha, a oto jedno z nich. Taka forma daje wiele możliwości, można zarówno nosić ją z opiętym paskiem, luźno, jak i opatulić się dookoła (myślę, że wiecie co mam na myśli). Kolorów, wzorów również jest mnóstwo. Ja postawiłam na gładkie, jednolite poncho - w jednym z moich ulubionych odcieni - beżu. Ogólnie z kolorystyką w tym look'u nie szalałam i rzadko to robię, jako druga występuje tutaj czerń, a ciekawy akcent stanowi tutaj szminka. No własnie - wreszcie mam idealny makijaż do sesji, a wykonała go Maja, koniecznie do niej zajrzyjcie: LINK

Instagram








Poncho - F&F
Buty (shoes) - Ecco 
Torebka (bag) - Ecco
Spodnie (pants) - H&M
Kapelusz (hat) - Tutaj/Here


29 komentarzy:

  1. Ponczo rewelacja! Pięknie Ci w beżu, a makijaż świetnie podkreśla kolor. Piękny, jesienny make up <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem zawsze masz piękny makijaż - na wszystkich zdjęciach, które nam pokazujesz ;P
    Ale ja się nie znam ;P

    Pięknie wyglądasz - zestaw jest jak najbardziej w moim guście, więc może jestem nieobiektywna, ale zdecydowanie pasuje Ci taka stylistyka.
    Jest stylowo, jest kobieco, jest jesiennie i jest pięknie.

    A ponczo zacne - nosiłabym ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyle pięknych, miłych słów.. Niezwykle przyjemnie się czyta takie komentarze, dziękuję Ci :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz w tym secie zjawiskowo ;))
    Z przyjemnością zostaje tu na dłużej ;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. hej, super jest ta twoja stylizacja, a poncho piękne. U mnie jesienny tag, zapraszam na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo elegancko. Ponczo spięte paskiem w talii prezentuje się obłędnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjęcie i swietna stylizacja! Ciesze sie ze tu trafiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja dorwałam niemal identyczne poncho w reserved na wyprzedażach latem. ze stówki było przecenione na 30zł. Byłam przekonana że to szalik, a okazało się że poncho! teraz takie same, tyle że faktycznie szaliki znów sa po 80zł. :D fart się nazywam. A stylizacja obłędna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo widzisz :P ja za swoje dałam 62zł, więc uważam, że też tanioszka :P
      Dziękuję i pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  9. Idealna alternatywa! Pięknie!

    http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super. sama tak noszę poncha a mam ich chyba z 5

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne poncho! ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne ponczo, i szyte jakby specjalnie na Ciebie - mega Ci pasuje ;)
    fajnie, że wybrałaś otoczenie też w kolorach ziemi, dzięki czemu całość jest spójna i kolor szminki to ożywia

    Casually Dressed | Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna i stylowa osoba z Ciebie xoxo pozdrawiam cieplutko i oczywiscie obreswuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny jest ten kapelusz i poncho.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie wyglądasz, te kolory Ci do twarzy. Też wolę ponczo aczkolwiek ta jesień zapowiada się być zbyt krótka i już zdecydowanie za zimno na ponczo :(

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Super look! Bardzo jesienny:)<3
    Kapelusz i torebka są cudne:)

    http://www.justcleo.pl/2015/10/camel-coat-leather-pants.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale pięknie wyglądasz ;)

    www.emynia.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Pasuje ci beż. A zestaw chętnie przygarnęłabym w całości :)

    OdpowiedzUsuń
  19. This camel poncho is perfect on your totally black outfit!!! Kisses from Italy,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń