Look of Fashion Week '15



Trzynastego, czyli w miniony piątek, dzięki otrzymanej akredytacji miałam okazję być na 13 edycji Fashion Week'a, nieco ubolewam, że tylko na jeden dzień/noc i w sobotę już wracałyśmy, ale mam nadzieję, że następnym razem uda się na więcej. Mimo wszystko jestem zadowolona, Viola Piekut, Kędziorek, Tundra Fashionlogic, Jarosław Ewert i Jacob Birge Vision - to pokazy, które mogę odhaczyć na liście, ale o nich w osobnym poście. Prezentowany przeze mnie look, był outfitem własnie na FW, zdjęcia które widzicie były robione na następny dzień, więc i ja wyglądam o wiele gorzej - zmęczenie na twarzy, rozprostowane loki i byle jaki makijaż :P. Co do pierwszego zdjęcia, na którym jestem z Gabi z bloga Kurkowo - te robiłyśmy późną nocą :P.

Instagram











Botki (Overknee boots) - Zalando 
Torebka (Leather Bag) - Fabiola
Poncho - Tutaj/Here



29 komentarzy:

  1. Wyglądasz pięknie!
    Na żywo też jesteś prześliczna - równie urocza!
    Właśnie razem z Dziewczynami nie mogłyśmy się napodziwiać, jak dziewczęco wyglądałaś :)

    Gdzie robiłaś te zdjęcia? Bo tło wygląda jak nasze łódzkie plenery ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mar, zaraz obok Politechniki Łódzkiej :) Na ul. Żwirka chyba :P

      Usuń
    2. Jej, miło mi to słyszeć, dziękuję :) Super, że mogłyśmy się poznać na żywo - właśnie m.in dlatego warto było jechać!
      A zdjęcia - tak jak Gabi napisała. Masz oko Mar, że tak rozpoznałaś :P. Ściskam!!

      Usuń
    3. Żwirki! Tego od Wigury ;P
      Wiem, gdzie ;)
      Już wiem - mieliśmy tam kiedyś foty robić ;P

      Usuń
  2. No właśnie, zapomniałabym - fantastycznie, że udało nam się odnaleźć w tym tłumie :)! Bardzo się cieszę, że mogłyśmy się zobaczyć!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz kwitnąco. A ja uwielbiam takie długie i szerokie swetrzyska.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło, że w tej brudnej szarej smutnej Łodzi pojawiło się tylu wspaniałych ludzi w dodatku w piątek 13-go :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łódź nie jest bardziej brudna i szara (przynajmniej tą porą roku) od innych miasta - w Krakowie teraz pięknie? z tym smogiem zwłaszcza?

      Usuń
    2. Mam mieszane uczucia co do Łodzi :P
      Dużo ładnych, odnowionych, bądź całkiem nowoczesnych budynków i ciekawych punktów jak chociażby "przesiadkowo" (nocą mi się podobało:)), przeplatane z obskurnymi czasem aż ruinami i szarymi, pozbawionymi uroku kamienicami również :)
      Jest OK i myślę, że jeszcze kilka lat i ludzie będą się zachwycać bardziej niż innymi dużymi miastami :)

      Usuń
  5. Genialny look! Wszystko chętnie bym Ci skradła ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie, ciekawa całość! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jednak coś wybrałaś :D Opłacało się marznąć chwilę, cudnie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cud, że się nie rozchorowałam, podwiewało strasznie... :D
      Pewnie, że wybrałam - dzięki pani fotograf :*

      Usuń
  8. Jak zawsze wyglądasz przepięknie! Ponczo jest genialne! Choć nie jestem ich zwolenniczką, to takie bardzo chętnie przygarnęłabym do swojej szafy!

    http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowny look! przepiękne buty! tylko czy wygodne? proszę o odpowiedź :) buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  10. Widziałam! Podglądałam na Insta ;) Wyglądałaś rewelacyjnie! Żałuję, że nie mogłam być i Was wszystkie poznać. Może w przyszłym roku :)
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie wyglądałaś! Bardzo z klasą, a zmęczenia i nieładu na głowie praktycznie nie widać :) Czekam na relację z pokazów!

    Pozdrawiam,
    Gosha B.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepięknie wyglądasz <3 Obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. super botki i swetro sukienka, wyglądasz przeuroczo! pzdr

    OdpowiedzUsuń
  14. I think it was a beautiful experience and you are really beautiful! Kisses from Italy,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Bloglovin of Eniwhere Fashion

    OdpowiedzUsuń