Prosty i klasyczny look na co dzień




Przedstawiam Wam dziś bardzo prosty outfit, który jest po prostu bezpieczny - wydaje mi się, że w takim zestawieniu nie da się wyglądać źle. Może i jest banalny, ale nie zawsze mamy dzień na strojenie się, kombinowanie, bądź wyróżnianie się - chociaż co do tej ostatniej kwestii, to i tak uwagę przyciągałam, a to za sprawą wysokich szpilek (z jakże modnymi w tym sezonie frędzlami). Przyznam się szczerze, że tego dnia zdjęć też mi się nie chciało robić... Padało i wiał naprawdę silny wiatr, przez co włosy były już do kitu, a nawet i patrzeć nie mogłam, bo oczy miałam już zupełnie załzawione :(. 









 Botki (Boots) - DeeZeeSpodnie (Pants) - h&m | Płaszcz (Coat) - Tutaj/HereTorebka (Bag) - Ecco 




27 komentarzy:

  1. płaszcz jest cudowny<3 zawsze znajdzie się miejsce na taki w mojej szafie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Płaszcz jest świetny :)!

    http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. super! szukam i szukam takiego płaszcza ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki tam banalny!
    Jest stylowo, jest elegancko, a Ty wyglądasz ślicznie - piękno zawsze jest niepospolite :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny, klasyczny a zarazem stylowy zestaw:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Great classic look!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zestaw niby prosty, ale ma coś w sobie ;)
    Świetne buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie piękne buty! noga wygląda w nich nieziemsko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Twoje stylizacje...Renata Klimek

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny klasyczny look, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne zdjęcia a do tego ten płaszcz i buty <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz super :) Buty są przepiękne <3 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Moim zdaniem zdjęcia przez taki silny wiatr wyszły super! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz bosko ;) jestem na maksa zakochana w takich prostych, eleganckich i klasycznych stylizacjach ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny płaszcz

    Zapraszam - SnowShop

    OdpowiedzUsuń
  16. CUDOWNY PŁASZCZYK I GENIALNE BUTY!! A CAŁOŚĆ REWELACYJNA!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurczę, jak ja dawno u Ciebie nie byłam :O

    Noo powiem Ci kochana, że pomimo brzydkiej pogody Ty jak zwykle wyglądasz perfekcyjnie :)
    może i zestaw nie jest wymyślny, czy szałowy- za to stylowy i nie przekombinowany, a to najważniejsze- większość dziewzyn w tej kwestii powinna brać z Ciebie przyklad :)

    szpilki rzezywiście robią wrażenie WOW ! <3

    super wyglądasz !

    pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  18. szukam i szukam takiego płaszcza

    OdpowiedzUsuń
  19. http://d5h.pl/r/m47wygraj-modne-ubrania

    OdpowiedzUsuń