Botki z traperową podeszwą




Znów szarości u mnie, czyli standard. Małą odmianą są tutaj buty, najczęściej stawiam na przykład na delikatne szpilki, a tym razem postawiłam na wizualnie ciężkie botki. Od razu wpadły mi w oko, a na żywo spodobały mi się jeszcze bardziej. Co najważniejsze - są bardzo wygodne! Do Basic'owych looków, jak mój dzisiejszy spiszą się idealnie. Znalazłam je w sklepie Lakini (LINK), wpisując kod: PIVONIA20, dostaniecie 20% zniżki, więc koniecznie tam zajrzyjcie! 


Instagram








Botki (Boots) - Lakini (Kod rabatowy 20% zniżki: PIVONIA20) | Torebka (Bag) - FabiolaSpodnie (Pants) - Tutaj/HerePłaszcz (Coat) - Tutaj/Here




20 komentarzy:

  1. uwielbiam Twoje stylizację;) zawsze trafiasz w mój styl:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyglądasz :) Mnie zachwyciła torebka :) Jest cudna, już i ja się zaopatrzyłam w tą piękność :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny płaszczyk i buty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny płaszczyk i buty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Te botki są świetne - jak się tak jak Ty umiejętnie długością nogawki zagra, to wysmuklają nogę tak samo jak szpilki ;)

    Pięknie w nich wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sylizacja, a płaszcz i torebka cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. beautiful!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny płaszcz, świetne botki, nic dodać nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW! Ślicznie wyglądasz :)
    Wszystko idealnie ze sobą połączyłaś !
    Buty-cudo!

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. zawsze trafiasz w mój styl:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolejna wspaniała stylizacja jestem pod wrażeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie buty, świetnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo lubię takie buty na platformie :) są bardzo wygodne :)
    zapraszam do mnie hivivien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń