khaki




Ah te przymrozki, przynajmniej klimacik zdjęć jest ciekawszy. Do czerni, bieli, szarości i beżów, wkradł się ostatnio do mojej szafy także kolor khaki, kojarzony nieco z militarnym charakterem. Dzis pojawia się na koszuli i botkach. Ostatnio mam szczęście, bo to kolejne jedne z wygodniejszych butów w mojej kolekcji, a więc mogę z całym przekonaniem Wam je polecić :). 

Instagram












Botki (Boots) - DeeZee | Płaszcz (Coat) - Tutaj/Here | Spodnie (Pants) - Tutaj/Here | Koszula (Shirt) - Tutaj/Here 




21 komentarzy:

  1. Podobaja mi się spodnie i buty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobaja mi się spodnie i buty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie! Idealne połączenie kolorów! A Ty wyglądasz fantastycznie!

    http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cały zestaw idealny, a połączenie kolorów tej jesieni jest genialne ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyjątkowo botki mi się podobają :) bo mam problem z zakupem jakichkolwiek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać po buzi, że jest już mega zimno. A stylizacja ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo podobają mi się takie spodnie, ale moim zdaniem fajnie wyglądają tylko przy takich szczupłych nóżkach jak Twoje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I znowu pierwsza klasa gra długością nogawki ;)
    Ja przepraszam, że tak monoetmatycznie taki detal chwalę, ale on jest ważny - nieodpowiednia długość nogawki do takich botków bardzo nogę i całą sylwetkę masakruje, więc trzeba, trzeba chwalić, że ktoś do tego taką wagę przykłada i tak dobrze to ogrywa ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz bajecznie !:) Całość niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej, super jest ten zestaw, ale najbardziej podoba mi się twoja figura. u mnie post o zestawach andrzejkowych, zapraszam na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne botki, wyglądasz super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zwykle cudownie! Uwielbiam Cię <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne buty! Uwielbiam ostatnio ten kolor, niekoniecznie w militarnym stylu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz świetną figurę ): Zestaw idealny - ciepły, modny i wygodny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. WOW ! Super ! Nie lubię khaki ale tutaj jest moc. Te guziki dodały charakteru. Całość rewelacyjna!
    Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy to śnieg? aaaaaaaaaaaaa nie lubię ! :(
    ale zestaw perfekcyjny, absolutnie nic bym tu nie zmienila, bo wszystko w 100% trafia w mój gust :)
    super koszula i portaski- uwielbiam takie podarciuchy <3

    i botki świetne ! :)

    milego dnia kochana :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  17. Z charakterem! I moje ulubione spodnie!

    OdpowiedzUsuń