Sukienka z ogromnymi kieszeniami



Tak bardzo chciałabym lato... Po prostu uwielbiam dostawać zimnem po twarzy przy robieniu zdjęć :(. No i w ogóle jestem o wiele bardziej chętna do kreatywnego myślenia odnośnie stylizacji, gdy jest ciepło, przyjemnie i świeci słońce. No dobra, koniec narzekania. Bardzo fajna i ciekawa jest sukienka, którą mam w dzisiejszym poście na sobie - pół golf i na dodatek te kieszenie, niezwykle oryginalne rozwiązanie. To typ oversize, lecz ja miałam ochotę złapać ją paskiem w talii :). Resztę już znacie... marynarka, botki za kolano, torebka i zegarek - wszystkie te pokazane części są moimi ulubionymi w garderobie. 

Instagram




Sukienka (Dress) - Tutaj/Here | Marynarka (Blazer) - Frontrowshop | Botki (Overknees boots) - Tutaj/Here | Torebka (Bag) - ECCO 


18 komentarzy:

  1. Dla mnie bomba !
    Wygladasz przepieknie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful look! love the shoes!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz zjawiskowo a sukienka super;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz :) Bardzo fajna ta sukienka. Super, że dodałaś pasek :)
    Też nie lubię zimna. A odkąd prowadzę bloga nie lubię go jeszcze bardziej :D Nie zachęca taka pogoda :D

    OdpowiedzUsuń
  5. I znowu ta piękna marynarka :) hehe

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialna sukienka kocham takie kroje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie ta sukienka jest świetna!
    Super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  8. idealna kamizelka !
    zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tez chciałabym już lato... A stylizacja świetna - sukienka robi wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń