Futro na jesienny wieczór



Niestety coraz szybciej się ściemnia, ale jak widać można wykorzystać tego uroki. Trochę byłam zmartwiona, że nie zdążę ze zdjęciami, aby zrobić je "za dnia" i rzeczywiście nie zdążyłam, ale dzięki temu wyszły one niezwykle ciekawie i klimatycznie. No i skoro tak bardzo lubicie mnie w bieli - to jestem, trochę na przekór jesieni, ale z szarościami całkiem, całkiem się to równoważy. Nie wiem czy kiedyś przejdzie mi zamiłowanie do tej kolorystyki :P.

Instagram







Botki (Overknees boots) - DeeZee | Sukienka (Dress) - Tutaj/Here | Futro (Fur) - Tutaj/Here | Torebka (Bag) - Fabiola

18 komentarzy:

  1. wyglądasz niesamowicie elegancko!
    lubię Cię taką!

    OdpowiedzUsuń
  2. Klimatycznie i świątecznie, mimo zimnych kolorów stylizacja rozgrzewa :) ja kednak zdecydowałbym sie na buty na obcasie. :)

    Buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie! zwłaszcza futerko i efekt światła na chodniku <3 chyba lubisz to miejsce, co?:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Futro pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O nnawet nie wiedziałam, ze shein mają takie ładne futerał.

    OdpowiedzUsuń
  6. O nnawet nie wiedziałam, ze shein mają takie ładne futerał.

    OdpowiedzUsuń
  7. Futro jest super ! Bardzo mi sie podoba ❤️

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna stylizacja, cudownie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  9. wow ale pięknie wyglądasz w tym zestawie;) śliczne masz futro <3

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Wyglądasz genialnie! Szarość z bielą tworzy wspaniały zestaw, a zdjęcia mają super klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  11. strasznie podobają mi się te buty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie ! Futerko urocze. Fajnie, ze dodałaś kolorowa torebkę. Jest pięknie.
    Buziaczki :):):)

    OdpowiedzUsuń