Elegancja na święta. Mniej znaczy więcej!




Póki co pogoda zdecydowanie pozwala nam jeszcze na nieco lżejszy ubiór, dlatego jeśli mamy w szafie spódnice czy sukienki, nie wahajmy się po nie sięgać. Moim zdaniem śmiało w takim outficie można byłoby iść na kolację wigilijną, dodając jeszcze ewentualnie elegancką biżuterię. Może znajdą się osoby, które by założyły tutaj cieliste rajstopy, ale ja naprawdę za nimi nie przepadam i omijam szerokim łukiem, zakładam jedynie w ostateczności. Czarne prześwitujące wydają mi się o wiele bardziej szykowne. Zwróćcie uwagę jeszcze na botki - to pierwsze w mojej kolekcji, które nie są czarne, serio! To był zdecydowanie dobry wybór, buciki są śliczne. No i jak zwykle - mniej znaczy więcej.











Torebka (Bag) - ECCO | Botki (Boots) - DeeZee | Płaszcz (Coat) - Tutaj/Here | Sukienka (Dress) - Mohito 


26 komentarzy:

  1. Jakie piękne te buciki :) Całość wygląda świetnie :) Jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo stylowo. Podoba mi się kolor płaszcza. By nie skracać sobie nóg i pozostać elegancką, pomyśl też o tym, by buty nie były nigdy jaśniejsze niż kolor rajstop.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak. Wiem, że to skraca, ale uważam, że akurat mi to wielkiej krzywdy nie zrobiło :).
      Buziaki!<3

      Usuń
  3. Cudownie! Zazdroszczę Ci takich gęstych włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie piaskowe kolory:) Piękny kolor szminki i cudowne włosy! wiele bym dała aby w końcu takie zapuścić.

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny kolor szminki !
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Super !!! Tak, Ty kochana nie musisz zwracać uwagi na takie szczegóły jak kolor rajstop, czy butów. Jak nie dobierzesz będzie super. Trzecia fotka jest super.
    Buziaczki :):):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak wiesz z FB - nastroju ani weny, to ja dziś nie mam.
    Napiszę tylko, że jest pięknie, a botki świetne!

    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  8. cudownie wyglądasz bardzo kobieco i stylowo:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nic bym nie zmieniła w tej stylizacji! Pięknie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki to rozmiar plaszczyka ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nosi pani zazwyczaj S albo XS ? Pytam dlatego, ze chce go kupic, a boje sie zlego wyboru jesli chodzi o rozmiar

      Usuń
    2. Bardziej XS. Płaszczyk nie jest na mnie dopasowany, ale z grubszym ubiorem pod spód jest idealny :)

      Usuń
    3. Jest cieply ? I jak dlugo czeka sie na przesylke ?

      Usuń
    4. z płaszczami to jest tak, że w zasadzie żaden nie nadaje się na zimną zimę. Ten nie jest cienki, ale żeby jakoś bardzo ciepły był to również nie.
      A przesyłka to ok 2 tygodni najczęściej:)

      Usuń
  11. piękna propozycja, nic bym nie zmieniła :)

    u mnie propozycja sukienek na studniówkę i sylwestra ;)
    www.vixenfashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne buciki i płaszczyk ;)

    OdpowiedzUsuń