Karmelowy płaszcz



Nie mogę uwierzyć w to, że już grudzień i to prawie połowa! Dodatkowo ta temperatura... iście jesienna, a to z pewnością również wpływa na moje błędne postrzeganie upływu czasu. Ten rok był naprawdę dziwny, ale to jeszcze nie ten moment na podsumowania - zresztą nadal trwa i może się okazać, że będzie jeszcze bardziej pokręcony :D. 
Spodnie w wielkimi dziurami już prezentowałam na blogu, tym razem nieco je zakryłam botkami za kolano. Głęboki odkryty dekolt a rękawiczki? Ot co, tam mi było ciepło, a ręce marzły, proste. Tak poważnie nie polecam z tak odkrytą szyją wychodzić na dwór na dłuższą metę, nie chcę mieć Waszych przeziębień na sercu :P.







Płaszcz (Coat) - Tutaj/Here | Bluzka - Tutaj/Here | Botki (Boots) - Zalando | Spodnie (Pants) - Tutaj/Here | Kapelusz (Hat) - Tutaj/Here 





17 komentarzy:

  1. Znowu piękna Fabioletka :) Super te torebeczki. Rewelacyjny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny masz ten płaszcz i spodnie od shein.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem, czym się bardziej zachwycać - czy płaszczem, czy tym kuszącym wiązaniem bluzki ;)

    ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie Ci w tym płaszczu ze względu na jego kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachwycasz! Swietny płaszcz, buty, torebka, bluzka... po prostu wszystko ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz cudownie;) śliczny masz ten płaszcz i kapelusz:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wygląda karmel z czernią :-) Świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko mi się tutaj podoba ;) piękny płaszcz i ciekawa bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Love that stylish outfit with those boots! :)

    And that coat looks so nice! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  10. Super blog . Zapraszam do mnie ale ja dopiero co zaczynam , pojawią się również posty o modzie :)
    http://agiiz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna stylizacja☺skąd płaszcz?

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny płaszcz, a torebka doskonale go podkreśla.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz bosko, jedna z Twoich najlepszych stylizacji. Jest odważnie, kobieco i mega seksownie.

    OdpowiedzUsuń