Wiązane szpilki




Tym razem post w trochę innym stylu - lustrzane selfie, ale mam nadzieje, że i taka przedstawiana przeze mnie forma przypadnie Wam do gustu :P. Zdjęciami bardzo zainteresowany był mój kochany Staś, który również uwielbia przeglądać się w lustrze (jest narcyzem, bez wątpienia). Przechodząc do dzisiejszego look'u, od pasa w dół jest dość wyrazisty - zadziorne spodnie (dosłownie), jak i szpilki (cudowne!) również z pazurem dzięki wysokiemu wiązaniu. Góra więc już delikatna, prosta i stonowana.



Zegarek (Watch) - DanielWellington | Szpilki (Heels) - DeeZee | Bransoletka (Bracelet) - FlorenzoCastello | Spodnie (Pants) - Tutaj/Here | Top - Sukienkowo




31 komentarzy:

  1. O rzesz Ty!!! Takie nogi i jeszcze wydłużasz szpilkami! Jak możesz tak pogrążać koleżanki ???
    Wyglądasz obłędnie !!! Sesja w lustrze jest super! Potarmoś ode mnie Stasia :)
    Buziaczki :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świat mody jest jednak brutalny... :P Dziękuję Soniu za tyle miłych słów!
      Staś wytulony i wycałowany, pozdrawiamy cieplutko! <3

      Usuń
  2. Wyglądasz genialnie :) Figura - cudo <3 Piękny ten kotek, marze o takim :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodnie i buty bardzo fajne. Ślicznego masz kota.

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wyglądasz:) ale masz ślicznego kociaka;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. genialna stylizacja :) zapraszam do mnie !

    http://photographybykamm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w tych butach! Meeega :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś urocza!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne te sandałki, aż żal, że zima! Pan kot genialny!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygladasz fenomenalnie <3
    szpilki sa idealne
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja Cię bardzo przepraszam, Iwonka - jesteś piękna, szpilki też są piękne... ale Staś jest najpiękniejszy ;P

    Nie mogę się przestać na niego patrzeć - ja chcę go pogłaaaaaskać :D!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł na zdjęcia w lustrze, biorąc pod uwagę pogodę :) Szpilki miodzio! A Ty i Twoja figura do pozazdroszczenia <3
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  12. buty obłędne i Staś przesłodki <3 takie tło i podłoga aż proszą się o fotki, super pomysł gdy na dworze piździ :P

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie prosto ale kobieco, szpilki są cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz bardzo kobieco. Prawdziwa kocica.

    OdpowiedzUsuń
  15. wyglądasz... fenomenalnie! Czy to jakaś tajemnica ile ważysz i jaki masz wzrost ? Aaaa <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne buty! Ale masz pięknego kota! <3

    www.fashion-utopia.com

    OdpowiedzUsuń
  17. aaa super ! Oglądam Twojego bloga i nie mogę się na Ciebie napatrzeć! Piękna jesteś po prostu. Ale oprócz tego naprawdę widać że masz swój styl bo teraz na większości blogów jest to samo. Trzymaj tak dalej super!

    OdpowiedzUsuń
  18. pięknie! a kotek śliczny, marzę o brytyjczyku :D

    OdpowiedzUsuń
  19. He/she doesn't quite steal the show from you, but the cat should have a site; a natural, hehe ��

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiekne te buty, wlasnie zastanawiam sie nad ich zakupem, polecasz? Znaczy czy sa wygodne, czy raczej trudno sie w nich chodzi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłyby trochę lepiej trzymać stopę, ale ja mam naprawdę szczupłą/wąską (zawsze mam problem z za szerokimi sandałkami). Myślę, że przy szerszej będzie dobrze :)

      Usuń