Święta - wystrój i stylizacja




Zabieram Was dziś moi kochani w moje skromne progi, żebyście mogli troszkę poczuć atmosferę, która towarzyszyła nam podczas kolacji wigilijnej. Wszystko za sprawą cudnych ozdób i światełek. Choinka oczywiście żywa i w tym roku na biało, uwielbiamy biel - zresztą jak już mogliście wcześniej zauważyć mój pokój również jest cały w tym kolorze. Wystrój stołu też raczej minimalistyczny, mniej znaczy więcej. No i moja stylizacja - jednogłośnie okrzyknięta tytułem "Rafaello" . Sukienka już się na blogu pojawiała, ale tym razem urozmaiciłam ją zwykłą, czerwoną wstążeczką :). Życzę Wam wszystkiego dobrego :*














Szpilki - DeeZee | Sukienka - Szafomania

PS. Test dla spostrzegawczych. Kto zauważył, że na zdjęciach występują dwa różne koty?:) Taak, mam dwa - Stasia już poznaliście, dziś premierowo pojawiła się też Coco :). 


25 komentarzy:

  1. Wyglądasz pięknie :) Kocurek uroczy :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz !

    _____________________
    blog.justynapolska.com
    Fashion porady & makeup

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie udekorowany sto. Sukienka jest cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś fenomenalna , pięknie ustrojony stół , bardzo uroczy kiciuś <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny wystrój, a Ty moja kochana wyglądasz kwitnąco!

    http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Po pyszczkach idzie rozpoznać ;P Pamiętam, że rok temu też pokazywałaś dwa, ale Ona się odwróciła, nie chciała pokazać przodu ;P

    Pięknie wyglądałaś!
    I mieszkanie też piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mar, masz lepszą pamięć ode mnie... :P

      Dziękuję Ci, buziaki!!:)

      Usuń
  7. przecudna sukienka! i Twój kot jest taki słodkii<3

    OdpowiedzUsuń
  8. Pęknie wyglądasz :) Urocza sukienka i super wystrój :) Drugi kotek to chyba klon Stasia, bo nie wiem nawet na którym zdjęciu się on znajduję :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie jak Rafaello :D, ale bardzo ładnie. Fajny pomysł z wstążeczką 👌👍. Choinka ślicza ja też w tym roku ograniczyłam sie do 2 kolorów na choince. Minimalizm górą ! :)http://quite1simple.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepięknie wyglądałaś podczas światecznej kolacji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny wystrój :) stylizacja bardzo elegancka ;)

    Zapraszam do mnie na www.candylany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna stylizacja i piękne wnętrze. Uwielbiam minimalizm w mieszkaniu!
    A kotów nadal nie potrafię odróżnić. Patrzę i patrzę i widzę jednego ;)
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  13. jeja, ale cudnie wyglądasz!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super zdjecia,a co to jest za aparat?

    OdpowiedzUsuń
  15. What a gorgeous dress.. and even more gorgeous strappy heels! :)

    Hope you enjoyed the holidays and NYE! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też uwielbiam biel. Bardzo elegancko i świątecznie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń