Kolor czerwonego wina



Po trochę dłuższej przerwie powracam z kolorem czerwonego wina jako głównego bohatera dzisiejszego wpisu. Przynajmniej mi się tak kojarzy, dobrze się kojarzy. Dobrego półsłodkiego czerwonego wina nie odmówię :P. Mogłabym go zestawić tylko z czernią i pewnie też byłoby dobrze - klasycznie i elegancko, jednakże postanowiłam zestawić płaszczyk z ciemną szarością, co sprawia, że cały look przybiera formę "na co dzień".

Instagram






Botki (Boots) - DeeZee | Płaszcz (Coat) - Tutaj/Here | Spodnie (Pants) - Tutaj/Here | Torebka (bag) - Fabiola 


21 komentarzy:

  1. Przepiękny kolor płaszcza!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle ślicznie :) Botki to zdecydowanie mój must have :) Szukam ich na wielu stronach internetowych, niestety nigdzie nie ma mojego rozmiaru :(

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zestawienie, pasuje do Ciebie, genialnie dobrane :)

    zapraszam do siebie www.mrs-caroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wyglądasz :*

    _________________________
    blog.justynapolska.com
    MODA & MAKEUP

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie Ci Iwonka w takim kolorze! Super look!
    5+ jak dla mnie !

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny płaszcz :) Bardzo podoba mi się, że dołożyłaś do niego ciemną szarość :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor płaszcza mnie zachwyca! Piękny look ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachwycasz w tej czerwieni!
    Klasa, Iwonko :)!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cool look! Lovely coat)
    www.elationofcreation.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny płaszcz i spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. rewelacja! buty są obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale masz cudowny płaszczyk:) w cały zestaw wyglądasz zjawiskowo:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem na tak! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudny płaszcz i buty, wszstkiego naj w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  15. hej, bardzo ladny ten płaszcz, szukam czegoś podobnego. Pozdrawiam i zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna czerwień tego płaszcza! Wyglądasz naprawdę świetnie!
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie wyglądasz :)

    http://fromcarolinee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń