Krótkie wełniane spodenki




Botki - zdecydowanie dla nieco odważniejszych kobiet, te wiązanie z zewnętrznej strony niezwykle przyciąga uwagę i pobudza wyobraźnię (podobno:)). Dodatkowo podkręca to fason za kolano, szpilka i szpic. Szorty - kupiłam je na dziale dziecięcym i to wcale nie jest największy rozmiar, jestem bardzo drobnej budowy. Są ciepłe, wygodne, eleganckie i praktyczne. Z botkami już zaszalałam, więc reszta (góra) zdecydowanie stonowana - gładkie, jednolite materiały i proste kroje. Na ustach róż (mat od Bourjois), choć na zdjęciach wyszła czerwień. Wyglądałam dziś jakoś szaro, musiałam się "ożywić" :p. 
  









Botki (Boots) - DeeZee | Torebka (Bag) - Ecco | Bluzka (Blouse) - Cubus | Płaszcz (Coat) - Tutaj/Here | Szorty (Shorts) - Zara 

26 komentarzy:

  1. bardzo stylowo i kobieco ! Podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne buty :) Mega kobieco :) Wyglądasz super :) Z resztą jak zawsze :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Takich butów to jeszcze u nikogo nie widziałam :)

    ______________________
    www.justynapolska.com
    Fashion & Makeup

    OdpowiedzUsuń
  4. great look! nice boots!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja jest piękna, choć nie jest Ci troszkę zimno bo mi by było ...? Świetna stylizacja ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, nie na tę porę zdecydowanie!! :P
      ale miałam taką wizję stylizacji i musiałam ją pokazać :P
      Na wiosnę idealna! Pozdrawiam cieplutko! <3

      Usuń
  6. Spodenki fantastyczne! Pierwsza klasa - i do eleganckich zestawów pasują i do wszelkich mniej formalnych, jak ten, będą w sam raz!

    OdpowiedzUsuń
  7. Great post!! You look amazing)
    www.elationofcreation.com

    Have a wonderful day,
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz przepięknie;) kozaki cudowne;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ajćććć ależ boski te szpiluchny <3
    szczerze powiedziawszy takich z wiązaniem po boku jeszcze nigdzie nie widzialam, więc tym bardziej możesz czuć się dumna- sama dumnie bym takie nosiła, bo prezentują się nieziemsko !!!! absolutnie wyróżniają się na tle butow widzianych na ulicach <3

    też kilka rzeczy kupywalam dla siebie na dziala dziecięcym :P hehehe
    super wyglądasz kochana!

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zestaw, kozaki są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy te spodenki to te bermudy dla dzieci ?:))))) Jaki rozmiar ? cudne ! ( link do spodenek ) -
    http://www.zara.com/pl/pl/wyprzeda%C5%BC/dzieci/dziewczynka-%284-14-lat%29/sp%C3%B3dnice-i-spodenki/bermudy-w-jode%C5%82k%C4%99-c662003p2963542.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie kozaki !!! Stworzone dla Twoich pięknych nóg. Cudo !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja jest wspniała! Mam pytnie odnośnie tych przepieknych kozaczków bo sama sie nad nimi zastanawiam, jestem bardzo drobna i tak szczupłej cholewki jeszcze nie wdziałam! :) Chodzi mi bardziej owysokość szpilki (na stronie pisze że to aż 12 cm!). Rzeczywiście są tak wysokie? I czy wygodnie się w nich chodzi? Sama osobiście często chodzę na codzień w szpilkach ale tej wysokości nie jestem pewna... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyglądają na nodze naprawdę super i dobrze ją trzymają (również mam często problem z za szeroką cholewką), przez co są moim zdaniem wygodniejsze niż typowe 12cm. Wysokość czuć, ale jak na taką to i tak jest bardzo dobrze :). Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź! Trochę mnie przeraża te 12 cm ale tak jak piszesz -nie każde np 12 cm bedzie czuc tak samo, jak dobrze wyprofilowany to będzie wygodny (żle wyprofilowany to i w 8 c nie da się chodzic ;)). Najlepiej przymieżyć - chociaż w tej chwili z czarnego nie ma żadnego rozmiaru już niestety..
      Coraz częściej tu zaglądam bo podoba mi się Twój niewymuszony styl, a sama taki lubię. Pozdrawiam serdecznie i trzymaj tak dalej! :)

      Usuń
    3. No tak 12 cm brzmi zdecydowanie przerażająco :). Nie byłam jednak w nich nigdzie na dłuższe wyjście, więc ciężko mi doradzić. Choć wiadomo też, że z taką wysokością to już raczej na jakieś mniejsze dystanse - by dobrze wyglądać, no a wyglądają naprawdę fajnie... :)
      Dziękuję za miłe słowa, będzie mi bardzo miło jak czasem jeszcze zajrzysz. Pozdrawiam!:))

      Usuń
  14. Efekt jest. Tylko że to buty z tworzywa. Chińszczyzna. Szkoda Twoich nóg. Dla tak pięknej dziewczyny lepsze by były markowe buty włoskie lub polskie.

    OdpowiedzUsuń