Marka Wspiera Markę Gdynia 10-11.03



Obserwujecie mnie na Instagramie? Jeśli nie, to przegapiliście jeden z najfajniejszych eventów, który relacjonowałam! Nadrabiajcie szybciutko TUTAJ, bo już niebawem kolejne odsłony! 
10 marca odbyły się w Gdyni pokazy mody, w ramach projektu Marka Wspiera Markę pomysłu Anny Szubert. Projekt ten jest genialną inicjatywą ku wspieraniu polskiej mody na naszym jakże trudnym rynku - to promocja, wzajemne wsparcie i przede wszystkim kopalnia inspiracji oraz kreatywności! To była już 4 edycja, jednak my blogerzy mieliśmy okazję uczestniczyć w niej pierwszy raz, ale z pewnością nie ostatni. Doskonale wiecie, jaką potęgą jest Internet i media społecznościowe - blog, facebook i oczywiście Instagram. To potężne narzędzia do reklamy i promocji, bez których niemal nie istnieje już żadna marka, dlatego cieszymy się, że możemy uczestniczyć w takim wydarzeniu i móc je wspierać, a co za tym idzie - przekazywać trendy i prowadzić relacje z pierwszej ręki dla was czytelników i obserwatorów! 


Na pokazach pojawili się tacy projektanci jak: Hojnatzka, Anna Maria Zygmunt, Daria Grabowska, By Cabo, Lallu Chic & Furella, Maciej Piłat, Natasha Pavluchenko. Moje subiektywne oko wychwyciło projekty, które mi najbardziej przypadły do gustu i tutaj chcę wyróżnić Natashę Pavluchenko (za perfekcyjne, dopasowane kroje), By Cabo (za klimat latino - klimat lata) i Macieja Piłata (za lekkość i zwiewność) - z pewnością przypadną one do gustu fanom mody użytkowej. Jednak każda kreacja była wyjątkowa! Na żywo jest okazja by dostrzec każdy szczegół, co utwierdza w przekonaniu, że za każdą stoi ciężka praca, pasja i włożone serce! 

1. Anna Maria Zygmunt 

2. By Cabo

3. Daria Grabowska

4. Hojnatzka

5. Natasha Pavluchenko


6. Lallu Chic & Furella

7. Maciej Piłat

Projekty, kreacje którego projektanta najbardziej przypadły Wam do gustu? 1,2,3,4,5,6 czy 7? 
We wrześniu kolejna edycja w Gdyni, a już 7 kwietnia... marka wspiera markę pojawi się w Łodzi! 

Specjalne pozdrowienia dla obecnych ze mną dziewczyn - Panna Florentyna, Zanzadra i Victoria Czajkowska! <3 

7 komentarzy:

  1. Świetny event, chciałabym kiedyś wziąć udział w takim pokazie :) Oczywiście jako widz, nie modelka :)

    Zapraszam na nowy post ♥
    Mój blog - KLIK
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi sie eventy w tym stylu. Dodatkowo pokaz to bajka i uczta dla modowych freaków. Wpadnij do mnie na SoSimply, możliwe że też coś ciekawego znajdziesz dla siebie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę dużo wzorów i kolorów, fajnie, lepsze to, niż szarość i czerń, którą ciągle widzę na ulicach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podobały mi się stylizacje By Cabo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny event :) lubie takie posty :)

    Buziaki,
    Otianna.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne kreacje, szczególnie te z kapeluszami w stylu "dzikiego zachodu" ;).
    ------
    Moja strona: Akcesoria modowe, jak ta czarna torebka damska

    OdpowiedzUsuń