Czerwony garnitur damski



Najpierw był garnitur różowy, którego tutaj Wam nie pokazałam (jeszcze zrobię z nim post na bloga), którym zachwycaliście się na Instagramie, teraz przyszedł czas na czerwień! Czerwień - to na nią mam ostatnio ogromną fazę, jest intensywnym kolorem, ale czuję się w nim świetnie. Mogę śmiało nosić w total looku, mocno wówczas przyciąga uwagę, ale zupełnie mi to nie przeszkadza. Wiem z opinii, które słyszę, że wyglądam w tym kolorze świetnie i ożywia on moją urodę. Czerwony garnitur damski, to naprawdę świetna opcja i kompromis do bycia jednocześnie elegancką, jak i charakterystyczną. Swój znalazłam TUTAJ, na kod "pivonia20nakd" dostaniecie dodatkowo -20% zniżki, więc korzystajcie!









Garnitur (Suit) - na-kd.com (-20% na kod: pivonia20nakd) | Botki (Boots) - deezee | Torebka (Bag) - Fabiola | T-shirt - calvin klein 

15 komentarzy:

  1. ten garnitur jest genialny! wpisuje sie na moją zakupową liste :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna stylizacja :). Podoba mi się taki mocny czerwony kolor.

    OdpowiedzUsuń
  3. the colour of this suit is suuuuper

    http://7-sevendays.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny czerwony kostium! Ładne zagranie kontrastem czerni z czerwienią - czarnej bluzki z czerwonym garniturem.

    OdpowiedzUsuń
  5. genialny jest ten kombinezon! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna stylizacja i na pewno oryginalna :) Nie każda odważyłaby się założyć taki garnitur.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny look :) Idealny na wiosnę :) Zakochałam się w tych butach <3 Są na tyle wygodne że nosisz je na gołą stopę ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny i oryginalny pomysł na outfit ;).
    ---------
    zapraszam do mnie, OFERTA wiosennych dodatków mojego autorstwa :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Sam kolor-bomba cokolwiek by to nie było :D Jednak krój garnituru przebił nawet barwę <3 Naprawdę super, niestety przy moim 161cm nie wyglądałoby to ekstra...

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialna stylizacja! Kolor garnituru jest po prostu cudowny. Kobiety powinny się przekonać do tego typu strojów, bo są bardziej kobiece niż im się wydaje. Pozdrawiam ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Garnitur w czerwieni - uwielbiam! Ja też kocham mocne kolorki , ostatnio odkryłam przepiękną żółtą marynarkę : https://www.polishszik.pl/najbardziej-tajemniczy-zawod-swiata-kim-jest-gejsza/ Moja stylizacja plus trochę ciekawych faktów o Gejszach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na pewno ludzie się za tobą oglądają! Pozdrawiam z całego serca i zapraszam was do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny garnitur i stylowy, uważam że każda powinna powinna mieć w swojej szafie garnitur.

    OdpowiedzUsuń